Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen! Det får vi tacka Sven Lindqvist för...BergslagsRolex på topp!
Wow, hör av dig om den behöver ett nytt hem!
Cleans up good!
Lite till gnuggande med Autosolen så ska den nog kunna bli riktigt fin.
Rätt fräckt med gångreservmätare, ändå.
Detta var den som gömde sig i bakgrunden på förra bilden.
Väldigt fräck, den också - om än på helt andra meriter. Synd på fulmetallen bara!
Såg en annons på K&S med en Atlantic dykarur!Min andra Atlantic just servad och fått ny fjäder av @rogart-63
Börjar få tycke för märket! Skulle gärna vilja ha en automatisk med gångreservvisning. Finns Atlantic dykarur?
Synd att missa denna som gick ut för 30 min sedan dåMin andra Atlantic just servad och fått ny fjäder av @rogart-63
Börjar få tycke för märket! Skulle gärna vilja ha en automatisk med gångreservvisning. Finns Atlantic dykarur?
Nja, tack för omtanken men den var lite för risig för min smakSynd att missa denna som gick ut för 30 min sedan då
Finns Atlantic med fulmetall boett. Dom brukar ruttna . Haft en Atlantic quartz dykare men det är väl inte lika roligt som en manuell eller automat.Synd att missa denna som gick ut för 30 min sedan då
Den där var helstål men väldigt skitig. Nytt glas, krona och en service hade nog gjort underverk.Finns Atlantic med fulmetall boett. Dom brukar ruttna . Haft en Atlantic quartz dykare men det är väl inte lika roligt som en manuell eller automat.
Det känner man igenDen där var helstål men väldigt skitig. Nytt glas, krona och en service hade nog gjort underverk.
Edit:
Jag hade tänkt köpa men notiserna fungerar inte på Tradera.
Otroligt läckert!Roséguld.
Gillar särskilt "vinklarna" på bandhornen, djävulen sitter i detaljerna!
Fint, den där Manhattan är riktigt snygg! Tack för att du delar!Och nu till reklam
Det nya årets bästa erbjudande, visserligen 62 år för sent!
Hämtat från Intern firma tidning för Atlantic 1956 och bilaga med priser.
/ Fredrik
tack synd att det tog två diskbråck innan jag fick fingrarna ur ars%& - tid har varit en bristvaraFint, den där Manhattan är riktigt snygg! Tack för att du delar!
Hej. Citerar dig för jag syftar på klockan. Jag undrar om någon möjligtvis vet om det är tritium eller radium i denna dinka? Borde väl vara tidigt 60-tal någon gång va?Synd att missa denna som gick ut för 30 min sedan då
Vet tyvärr inte på rak arm. Tyvärr.Hej. Citerar dig för jag syftar på klockan. Jag undrar om någon möjligtvis vet om det är tritium eller radium i denna dinka? Borde väl vara tidigt 60-tal någon gång va?
Hoppas det är bättre med ryggen nu, jag har inget diskbråck att skylla på utan för mig är det ren slöhet och ointresse/svacka som gör att jag inte fotar och delar referensmaterial som exempelvis kataloger....tack synd att det tog två diskbråck innan jag fick fingrarna ur ars%& - tid har varit en bristvara
Grattis.
29mm. atlantic kom i dag. Såg inte lika bra ut på trattenbilderna
Tack! Trodde inte Atlantic gjort så små klockor, nu har jag treGrattis.
Skitsnygg.