Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jisses vilken laguppställning du har!
Family picture?[QUOTE = "Joakim, post: 2790359, member: 818"] Jeez which team lineup you have! [/ QUOTE]
ha ha yeah !
Jaså du knep den, grattis!Nytt i lådan.....
Någon som vet hurdan krona denna ska ha? Har sett med olika ....
Tack! Såg trevlig ut, så den blev minJaså du knep den, grattis!
Makalöst vacker tavla! Vad kostar sig en sån i dag?Nytt i lådan.....
Någon som vet hurdan krona denna ska ha? Har sett med olika ....
Tack! Fick den riktigt billigt på tratten och det tackar jag den usla fotografen som tagit bilderna. Och glaset var så repigt så man knappt såg tavlan....Makalöst vacker tavla! Vad kostar sig en sån i dag?
Mycket skönhet och historia för den pengen, grattis!Tack! Fick den riktigt billigt på tratten och det tackar jag den usla fotografen som tagit bilderna. Och glaset var så repigt så man knappt såg tavlan....
Edit: Kommenterade fel klocka. Men även denna var ganska billig
Edit2: Gav en bit under femhundringen...
Man blir mållös, vad är det?
Hehe tack, samma som ovan Stigmata delade. En Enicar sherpa 600 Guide gmtMan blir mållös, vad är det?
Nu vill jag inte vara en surgubbe, och detta är egentligen inte riktat till dig, men det är mycket marknadsföring och semiannonser i trådar där det inte hör hemma nu...Har precis prisbumpat denna skönhet, kul om den landar i tråden
Point taken!Nu vill jag inte vara en surgubbe, och detta är egentligen inte riktat till dig, men det är mycket marknadsföring och semiannonser i trådar där det inte hör hemma nu...
Den där är så tung!
Tack! Ja jag är äckligt nöjd och glad över den. Samt att den nu även fått en lekkamratDen där är så tung!