viking awesome pic
Kul att du postar igen!!! (hoppas allt går bra.) ...dina 2913 och 2914 hör ju till nationalklenoderna närmast...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
viking awesome pic
Riktigt fin! Funderar själv på att skaffa en sån, men jag är kluven mellan guld på stål eller bara stål...
Synd bara att en i guld är lite svårare att få tag i, herr GuldGuld eller stål är svaret.
Klart dyrare ja, men är de så mycket svårare att finna?Synd bara att en i guld är lite svårare att få tag i, herr Guld
Kanske bara är jag, men har sällan sett Connies i guld på auktion/tradera/butik. Har mest sett det på eBay men därifrån handlar jag inte.Klart dyrare ja, men är de så mycket svårare att finna?
Mycket möjligt, har inte letat efter dem själv. Dock har det dykt upp några till salu på forumen med ojämna mellanrum.Kanske bara är jag, men har sällan sett Connies i guld på auktion/tradera/butik. Har mest sett det på eBay men därifrån handlar jag inte.
Om så är fallet får jag hålla utkik! Hur mycket kan en sådan ligga på, tro? I gott skick såklart.Mycket möjligt, har inte letat efter dem själv. Dock har det dykt upp några till salu på forumen med ojämna mellanrum.
För osäker för att våga svara, men någon annan med bra koll svarar nog snart...Om så är fallet får jag hålla utkik! Hur mycket kan en sådan ligga på, tro? I gott skick såklart.
En stilla undran. Kom Constellation (Pie pan) med en stål/guld länk vid något tillfälle? Tänker mig en jämn fördelning med stål-guld-stål på länken.
Något motsvarande denna länk. http://www.swissluxury.com/product_images/23120392155002.jpg
Krona + band är inte original. Annars ser den väl ok ut, om än sliten.
Har du lite mer information om den klockan? Jag är väldigt sugen på att köpa någon liknande. Har den något särskilt namn eller produktnummer? Vill ha!Re: Sv: The many faces of vintage Omega
Min hittills enda...
Har du lite mer information om den klockan? Jag är väldigt sugen på att köpa någon liknande. Har den något särskilt namn eller produktnummer? Vill ha!