Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sanslöst bra! Har passerat ett antal hos mig, men om jag hittade en som ser ut så där tror jag jakten skulle vara överOmega Suverän, blir inte mycket bättre än såhär!
Satan i gatan, den var riktigt tjusig!Omega Seamaster 166.002 technical dial från -66
Oj oj vilket skick. Riktigt riktigt bra..Omega Suverän, blir inte mycket bättre än såhär!
Kanonfin och tuffa battle scarsGrannes ärvt efter sin far. Hon skulle sälja den. Jag övertalade henne att behålla. Nu har den nytt batteri+packningar, provtryckt och jag hjälpte henne med storlek på länken. Har några rejäla dings efter många år med arbete till sjöss. Nu redo för tjänstgöring igen!
Ja den har fått några rejäla smällar. Vad är nästa nivå över dings?Kanonfin och tuffa battle scars
Inte för att vara den som är den men du lär ha trissat upp priset en hel del nu Den kommer vara riktigt schysst renoverad och klar, dock!Vad säger kommittén om denna?
Klockor med renoveringbehov | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Klockor med renoveringbehov enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Det är korrekt med 1039 och 516 ändlänkarHej,
Har en SM300 165.024 från -67 som jag funderar på att hitta en länk till. Vet ni om det är rätt med 1039 länk och 516 ändlänkar?
Tacksam för input.
Tack för snabbt svar!Det är korrekt med 1039 och 516 ändlänkar
En följdfråga: är det rinligt med ca 20k som länkarna ligger ute för på C24? Eller ska man leta nån annanstans?Det är korrekt med 1039 och 516 ändlänkar
För en 1039 länk med 516 ändlänkar får du räkna med 15-20k. Se till att ändlänkarna är 20mm bara då många har blivit nedfilade, även sista bitarna på länken ska vara närmare 20mm. Ibland har någon tagit en 18mm länk (1035 tex) och satt på en 1039 clasp bara men då är alltså de fasta länkbitarna smalare och ser konstigt ut med 20mm ändlänkar.En följdfråga: är det rinligt med ca 20k som länkarna ligger ute för på C24? Eller ska man leta nån annanstans?
Sjukt snygg modell2596 verkar inte vanligt att man ser, denna är nyinkommen hos mig.
Fin modell, vad är det för material i boetten? Den såg väldigt matt ut?2596 verkar inte vanligt att man ser, denna är nyinkommen hos mig.
Nice!2596 verkar inte vanligt att man ser, denna är nyinkommen hos mig.
Tack å bockSjukt snygg modell
Också lagt märke till det. Den ska va helt i staybrite stålFin modell, vad är det för material i boetten? Den såg väldigt matt ut?