Riktig luring, så herrn har haft minst tre fina Railmasters? Nästan orättvist.Viking skrev:![]()
Fortsättning följer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktig luring, så herrn har haft minst tre fina Railmasters? Nästan orättvist.Viking skrev:![]()
Fortsättning följer...
Viking skrev:![]()
Fortsättning följer...
Ariste skrev:@Viking: Vilka godsaker du har, fyll ett påskägg så ger jag dig adressen..
Otroligt fin linnetavla på den, nyskick!_jonte skrev:Fan @Viking vilka godbitar du visar upp! Den Railmaster'n och Connie'n är ju helt underbara!
Kontrar med min högst modesta DeVille idag...
Charmigt, är det hammarautomat?urinvånaren skrev:Patinerad tavla![]()
Hammer time!urinvånaren skrev:Hej Ariste! Ursäkta att jag inte svarat tidigare, ja det är hammerfuktion på den![]()
Inte är den ologisk, allt är snyggt vilket makes sense...Viking skrev:Den här gillade jag skarp. Första WW2 dinkan i min ologiska samling. Tack Niklas för smidig affär.
Viking skrev:Den här gillade jag skarp. Första WW2 dinkan i min ologiska samling. Tack Niklas för smidig affär.
Wow! Ser ut som den vassaste 36mm jag studerat! Kommer den från Sverige eller utriket?
jääävlars!!!
Ja den var förbannat fin!
Lustigt det det där med 36mm modellerna. Verkar det inte finnas väldigt många i Sverige? Är fortfarande lite störd att jag inte slog till på en mycket fin i solitt guld Beso ur hade inne. Har för mig han begärde knappt 7000krDen är så fin, knep den i Sverige för 1½ år sedan ungefär...ref 2657-3, 2494 kaliber 342, daterad till 1950...36mm maffig stålboett:
Åhhh, förstår att det stör dig...för 7000 skulle jag inte släppa denna stålis...har en som har en guld-på-stål-boett, nästan lika fin....två keepers....Lustigt det det där med 36mm modellerna. Verkar det inte finnas väldigt många i Sverige? Är fortfarande lite störd att jag inte slog till på en mycket fin i solitt guld Beso ur hade inne. Har för mig han begärde knappt 7000kr
Fint åldrade index på den...Som utlovat kommer här en bild på min tredje Speedy. En 145.012-67:a på 1171/1-länk. Lillebror i mitt gäng, och på utgående ur samlingen, men jäklar...
![]()
Väldigt förståligt! så jävla snygga med subsekunden
underbart skick verkligen![]()
Underbara, kan inte bli mer keepers än så här...![]()
Va sitter det under skalet?