Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra! Kom tvåa på en i jämförbart skick för några månader sedanBär denna med andakt. Typ 80 år och knappt använd
Oj wow! Så synd att du inte vannRiktigt bra! Kom tvåa på en i jämförbart skick för några månader sedan
Jaa den ångrar jag faktiskt rätt mycket att jag snålade bort. Kommer kanske fler.. Men svåra att hitta i det skicketOj wow! Så synd att du inte vann
Min erfarenhet är att man nästan bara ska blunda och köpa när det är LNOS (om man vill ha modellen såklart). Man glömmer pengarna men minns skicketJaa den ångrar jag faktiskt rätt mycket att jag snålade bort. Kommer kanske fler.. Men svåra att hitta i det skicket
Du har en väldigt bra poäng. Håller med dig.Min erfarenhet är att man nästan bara ska blunda och köpa när det är LNOS (om man vill ha modellen såklart). Man glömmer pengarna men minns skicket
Åh tack! Ja han hänger med, ska försöka jaga en bättre sekundvisare tror jag.Läcker!!
Är den inte korrekt? Eller varför ”bättre”Åh tack! Ja han hänger med, ska försöka jaga en bättre sekundvisare tror jag.
Lutar åt att den är korrekt, men på något vis avkortad. Sånt kan väl ex hända när glaset har fel profil för längden på visarenÄr den inte korrekt? Eller varför ”bättre”
Nja, inte quartz väl, elektromekanisk? Dvs ett batteri istället för uppdragsfjäder?Quartz med svepande sekund
Ju har helt rätt. Uttryckte mig slarvigt.Nja, inte quartz väl, elektromekanisk? Dvs ett batteri istället för uppdragsfjäder?