Snygg svart tavla!!! Oerhört finSeastar PR516 Visodate från Tradera. Märkligt band som följde med, det blir nog svart läder istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg svart tavla!!! Oerhört finSeastar PR516 Visodate från Tradera. Märkligt band som följde med, det blir nog svart läder istället.
Seastar PR516 Visodate från Tradera. Märkligt band som följde med, det blir nog svart läder istället.
Dagens även här.
Tack du! Den är riktigt fin, svårt att få en bra bild utomhus på en högblank svart tavla där allt speglar sig.Gillar den, riktigt fin
Nu inlämnad hos Stjärnurmakarna för glasbyte!Ursäkta cross posting men kanske får bättre lycka i denna tråden
Är på besök hos farsan och kom in på klockor som samtalsämne, fram kommer då en liten låda med gamla klockor som tillhört farfars far. Mest skräp men även en Tissot Seastar som drar upp mjukt och tickar på fint. Dock 2 större sprickor i glaset.
Så...hur löser jag ett nytt glas? Finns det att köpa hos urmakare eller kan någon pusha mig i rätt riktning? Vad kan det kosta med ett nytt glas, och vad tar en urmakare för en enklare service (vid behov)?
Edit: tickat drygt 4h utan nämnvärd avvikelse.
Rengjorde lite snabbt och drog på ett annat armband:
Härligt att se, kort sagt !!Ett gäng svarta Antimagnetique.
Tack! Har blivit en del antimags med årenHärligt att se, kort sagt !!
Mycket fin den där.. har varit sugen på på en sådan sedan @McGyver började visa dessa för många år sedan!Min 69:a
Seastar PR516 Visodate från Tradera. Märkligt band som följde med, det blir nog svart läder istället.
Mycket snyggTissot Antimagnetique bulls-eye
Stilig!Nyservad med nytt glas!