Stort tack!Bonetto 295. Finns massa goa färger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!Bonetto 295. Finns massa goa färger.
Grymt bra!Nu har min PR 516, aka Live and Let Die, fått originalstronk och låda. Tack @Staafen , det här kändes helt rätt!
Så jäkla bra!! Låt den stanna forever!Blev inspirerad till dagens val
Tack! Ja det är planenSå jäkla bra!! Låt den stanna forever!
Helt sinnes! Har iofs sett vissa av dessa i rent av bedrövliga skick gå för 5-6k.detta förvånade mig verkligen.. Väldigt fin men hade inte räknat med så pass högt slutpris (inte min annons)
Väldigt högt. Finns dock en Tissot-älskare i mig som ändå gillar att dessa gamla fina Tissot:er börjar värderas av folk.detta förvånade mig verkligen.. Väldigt fin men hade inte räknat med så pass högt slutpris (inte min annons)
Hade lite span på den och var också, minst sagt, förvånad över slutpriset. Fint ex men nästan 23...
Tjusig! Den här lite äldre visodaten gillar jag bäst då typsnittet på visodaten är finare än den lite nyare imo. Fint oxå med roulettedatum !Dags att lyfta denna tråd med dagens Tissot.
Håller med till fullo skulle gärna ha fler av den här modellen. Finns ju några andra varianter på tavlan som man kan leta efter, visst har du också en likadan?Tjusig! Den här lite äldre visodaten gillar jag bäst då typsnittet på visodaten är finare än den lite nyare imo. Fint oxå med roulettedatum !
Håller med, dock tveksam till länken.Tjusig! Den här lite äldre visodaten gillar jag bäst då typsnittet på visodaten är finare än den lite nyare imo. Fint oxå med roulettedatum !
Ja och dessvärrre är ofta dessa boetter helt söndernötta eller sönderpolerade. Här är nog min bästa Visodate (på rysslänk ... @eriksson850 )Håller med till fullo skulle gärna ha fler av den här modellen. Finns ju några andra varianter på tavlan som man kan leta efter, visst har du också en likadan?
Utveckla gärna, tycker BoR med både raka och kurvade ändar oftast funkar väldigt bra. Sen finns det ju länkar av olika kvalite såklart...Håller med, dock tveksam till länken.
Ruskigt bra, fin matchning med länken och bra helhet som vanligt från dig...Ja och dessvärrre är ofta dessa boetter helt söndernötta eller sönderpolerade. Här är nog min bästa Visodate (på rysslänk ... @eriksson850 )
Kul grej. Hittade klockan på IG.detta förvånade mig verkligen.. Väldigt fin men hade inte räknat med så pass högt slutpris (inte min annons)