Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja fast....Så summering: dom gjorde det av en god anledning.
Haha well, det låter som ett PR-stunt som gick helt åt fanders och där man efteråt räddade upp det med charity.Vid 5 min börjar man få veta vad de gjort.
(PR-stunt)
Alt dette - hos en plass; TPG. Så tror enda noen at dette er et PR-stunt. Hvis det er det, så skal jeg spise en Natoreim - uten ketchup.
Den blir liggende, da dette ikke var et PR-stunt. Se her når TPG forklarer hva greia egentlig handlet om: Ta 1 ukes pause for veldedighet og re-organisere egen bedrift.Hoppas natobandet med senap smakar bra nu![]()
Så summering: dom gjorde det av en god anledning.
Jag tänkte exakt lika samma...Kom hem från jobbet för en stund sen och är ca 13 min in i videon. Vilka clowner! Fattar inte hur Marco kunde gå med på det, han som verkar vara den klokaste av dem. Det var för en bra sak, ja. Men det dummaste utförande jag någonsin sett.
Advokaten var ju på plats i lägenheten o kirrade en klockaUnderhållande såpopera.
Tpg försöker få så mycket följare som möjligt på sociala medier.
Tpg tycker att vi spenderar för mycket tid och energi på sociala medier, så då gör man ett statement genom att försvinna en vecka.? (utan att nämna det för någon, inte ens deras egen advokat)
Säger att vi som tittar borde slita oss från sociala medier, spendera mer tid på välgörenhet, filma det och lägga ut det på sociala medier.
Dom kommer givetvis att klara sig, men att detta skulle vara ett genidrag tror jag inte att många skriver under på.
På samma sätt som ingen tror att en gammal tant verkligen kan lösa så många mord eller att man lyckats urbefolka en hel ort i England så gillar väl alla ett bra sommardrama.Inte insatt i det här men hur det här kan vara en video på över en timme där de försöker rättfärdiga allt och hur den här tråden har över 13 flikar säger ju allt.
Hur fan orkar folk bry sig om någon person som inte påverkar ert liv.
Twitch, instagram, varför bryr man sig så himla mycket om andra människor!? Jag hänger på nätet för lära mig om saker och ting, människor skiter jag blanka fan i. Har min familj och vänner.
OkInte insatt i det här men hur det här kan vara en video på över en timme där de försöker rättfärdiga allt och hur den här tråden har över 13 flikar säger ju allt.
Hur fan orkar folk bry sig om någon person som inte påverkar ert liv.
Twitch, instagram, varför bryr man sig så himla mycket om andra människor!? Jag hänger på nätet för lära mig om saker och ting, människor skiter jag blanka fan i. Har min familj och vänner.
Ja, man hörde hans andning där hos banken. Pumpen slog nog bra där under rustningenHaha jisses, videon känns verkligen ihop kastad och krystad.
Från ca 40 minuter in känns Anthony väldigt skakig (hos banken etc). Antingen så fattade dom inte att det skulle bli en sån uppståndelse, eller så var allt riktigt nära på att gå åt helvete.
Ja, man hörde hans andning där hos banken. Pumpen slog nog bra där under rustningen.....
Deras auktion verkar lyckad iaf...
![]()