Jag har ingen aning men det var den anledning som framfördes tidigare i tråden i alla fall. Det kanske är förbjudet i livestreams mtp masskjutningar osv?Konstigt då det finns hur många vapen videos som helst, typ demolition ranch t.ex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ingen aning men det var den anledning som framfördes tidigare i tråden i alla fall. Det kanske är förbjudet i livestreams mtp masskjutningar osv?Konstigt då det finns hur många vapen videos som helst, typ demolition ranch t.ex.
Känns som klockintresset har börjar bli väldigt överdimensionerad. Alltså urartad helt. Är folk verkligen så genuint intresserade att man betalar $2000 för att bla vara ”partner”….. Helt sinnessjukt.Men kort sammanfattat.
TPG är borta, verksamheten och alla deras sidor bortsett från YT är borta och ingen vet var de är. Nu på kvällen hade Roman mfl. en livestream gällande detta och han fick då sms från Anthony att allt var ok typ. Troligtvis är detta ett PR trick och ingen scam som många trott.
17 sidor på TRF. ImponerandeÄr det PR får man ju ändå ge dom cred. "Alla" pratar om det verkligen, samt att det är extremt okonventionellt beteende.
Det är snart glömt och de är större än innan.Well, alla pratar om det (lyckat), alla i industrin hatar en (mindre lyckat).
Ja, du har nog rätt!Det är snart glömt och de är större än innan.
Var fick du tag på min semestervideo från -97?[Samtidigt i Cabo San Lucas i Mexico]
![]()
Ja men då är rattfylla knappast åtalspunkten. Då är det snarare evasion, men tack då klarnar det lite iaf.Körde ifrån polisen rattfull. Blir kanske lite mer allvarligt då.
Förmodligen.Det är snart glömt och de är större än innan.
Smaklig spis, är det inte så man säger i Norge?Alt dette - hos en plass; TPG. Så tror enda noen at dette er et PR-stunt. Hvis det er det, så skal jeg spise en Natoreim - uten ketchup.
Hahaha!Smaklig spis, är det inte så man säger i Norge?![]()
38:25 läser han SMS:et från Anthony. Han må spela poker men av hans reaktion att läsa ser det inte så positivt ut?Den är uppe igen
Spelar väl ingen roll då alla i industrin redan hatade dem. Win-winWell, alla pratar om det (lyckat), alla i industrin hatar en (mindre lyckat).
Du har helt klart rätt i det. Väldigt märkligt allt ihop och vore konstigt om dom drog en scam mot kunderna på det här sättet.Skulle de blivit hackade så skulle de nog, vid det här laget, kunnat nå ut till någon annan som kan föra deras talan... Så att de blivit hackade lär ju inte få dem att lämna lokalerna och gå upp i rök.
La os se om 3 dager.Smaklig spis, är det inte så man säger i Norge?![]()
Det är glömt några veckor efter att de är tillbaka. Jag hade kunnat göra det när de kommer tillbaka efter PR-kuppen.Sense check: PR-stunt? OK - så vil du kjøpe en klokke av TGP nå etter dette stuntet? Nei
Har du glemt Horology House? Nei - ikke sant.Det är glömt några veckor efter att de är tillbaka. Jag hade kunnat göra det när de kommer tillbaka efter PR-kuppen.
Vilka är det?Har du glemt Horology House? Nei - ikke sant.
Nu menar jag om TPG kommer tillbaka efter en PR-kupp. Då hade jag absolut kunnat köpa från dem.Har du glemt Horology House? Nei - ikke sant.
Sa ju det!
Sa ju det!![]()