• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The Timepiece Gentleman - Gått under jorden?

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
1625088519903.gif
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Intressant klipp med en möjlig teori. Dock inte okej att outa adressen så som han gör i klippet.

Älskar frisyren!

Även om de skulle ta ner all ”verksamhetsinfo” för att dölja tillgångar så är det ju bara att kolla på tidigare youtube-videos och se att de kan sälja av sina ”privata” samlingar för att täcka 100K
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Ju längre tiden går utan något livstecken så lutar det desto mer åt att de tagit det som funnits och försvunnit med det. Vilket i sig är konstigt, fyra personer inblandade vad jag förstår. Hur länge kan det funka?

Och skulle det inte vara så utan någon slags bisarr pr-grej så tyder det ändå närmast på total idioti. Kan inte tänka mig effektivare sätt att förklara sig som olämpliga personer att ägna sig åt affärer som inte har bättre känsla än så. De borde vara helrökta vilket som.

Kanske finns något tredje alternativ. Vet inte vilket.
 

JJsthlm

Omega
Ju längre tiden går utan något livstecken så lutar det desto mer åt att de tagit det som funnits och försvunnit med det. Vilket i sig är konstigt, fyra personer inblandade vad jag förstår. Hur länge kan det funka?

Och skulle det inte vara så utan någon slags bisarr pr-grej så tyder det ändå närmast på total idioti. Kan inte tänka mig effektivare sätt att förklara sig som olämpliga personer att ägna sig åt affärer som inte har bättre känsla än så. De borde vara helrökta vilket som.

Kanske finns något tredje alternativ. Vet inte vilket.

Undrar samma. Hur länge kan man hålla sig under radarn med den stora exposure dessa herrar haft senaste tiden? Kan ju inte vara så enkelt. Någon måste ju ha sett eller hört något förutom typ Roman som inte ville säga vad det stod i smset igår..
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Vad skulle poängen vara med att ta alla klockor och dra?
Ska de få ut pengar från det behöver ju klockorna säljas ändå och det lär ju dra uppmärksamhet till sig - om dw inte gör det väldigt långsamt och utspritt men då kunde de ju lika gärna sålt som vanligt från butiken istället? Förstår ingenting.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Vad skulle poängen vara med att ta alla klockor och dra?
Ska de få ut pengar från det behöver ju klockorna säljas ändå och det lär ju dra uppmärksamhet till sig - om dw inte gör det väldigt långsamt och utspritt men då kunde de ju lika gärna sålt som vanligt från butiken istället? Förstår ingenting.
638629E6-C12A-4577-B7DA-D0C70EE57B0D.gif
 
Topp