Du missförstod mig. Jag menade att watchstand gått väldigt bra och att du inte bör räkna med samma framgång. Men jag hoppas uppriktigt att jag har fel och att du gör en braksucceNej, men jag har redan bestämt mig för att hantera det ändå.
Det där med att en prishöjning ger färre köpare är inte så självklart som man kan tro. Det finns en hel del historier om företag som höjt priserna och sålt mer, pga de plötsligt blivit intressanta för en annan målgrupp. De som vill ha premiumprodukter köper den inte för 899 för då köper de hellre en watchstand för 2500. När jag dessutom går globalt med webbshoppen om någon vecka så har jag ändå en känsla av att volymerna kommer bli tillräckliga för att få allt att gå runt.
Gällande storleken så kommer jag troligtvis att hantera problemet för de med länkar i version 1 genom att modifiera så att man får en hylla att lägga klockan på med länken öppen. I version 2 har jag lite idéer men inget bestämt ännu. Det krävs utveckling och
Watchstand har ju ändå gått rätt bra, så kan jag matcha dem så är jag absolut supernöjd.
Håller verkligen tummarna för dig