Nej, de lär tyvärr inte göra det. Sidan som inte är uppdaterat vad jag förstår. Eller så har han lurat mig.Fast nu finns dem i lager igen.
Efter nyår nån gång, om allt går som det ska uppgavs det. Vet ej när efter nyår....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, de lär tyvärr inte göra det. Sidan som inte är uppdaterat vad jag förstår. Eller så har han lurat mig.Fast nu finns dem i lager igen.
Någon som har erfarenhet av Precistas PRS-3? Jag tycker den ser riktigt bra ut.
Jag gillar den där. Snygga färger och bezel med full 60 minuter-markeringar. Snygg och enkel, på något vis.Denna goding köpte jag ny för drygt tre år sen, har jobbat på fint sen dess! Bra kvalitetskänsla också!![]()
Denna goding köpte jag ny för drygt tre år sen, har jobbat på fint sen dess! Bra kvalitetskänsla också!![]()
Är det ljuset som gör att boetten ser mörk ut? Gillade det!![]()
Nu har Eddie fått prototyper för nya kronografen:
![]()
![]()
18/12 släpps nya Smiths Everest i 36mm.
![]()
18/12 släpps nya Smiths Everest i 36mm.
![]()
Det lär bli bra drag i Eddies webb-shop på tisdag morgon!![]()
![]()
Eddie diskuterar och informerar om den i den här långa tråden:Förvånar mig att Timefactorssidan inte verkar uppdateras alls. Flera som står I lager men som inte är eller tycks varit det på ganska länge.
Var finns infon om den nya Everesten? Hittar inget. Kanske jag som letar dåligt.
Ok, tack.Eddie diskuterar och informerar om den i den här långa tråden:
https://forum.tz-uk.com/showthread.php?418990-Smiths-Everest-PRS-25
Och häromdagen lade han ut på FB att den ska släppas på tisdag.
Ser faktiskt bra ut! Normalt sett gillar jag inte alls hommager, men har haft den stora och tyckte den var riktigt schysst. Fast för stor... Om han bara vågat ta ut svängarna och gjort den lite mer fristående från 1016 hade 36:an varit ett givet köp. Men tror det kommer en vit också, den kanske...18/12 släpps nya Smiths Everest i 36mm.
![]()
Verkar som den vittavlade versionen kommer först när den första batchen är slut. Läste i tråden också att den vittavlade skall få en nitad vintageinspirerad länk som mäter 20-16mm istället för den moderna varianten på den svarta som mäter 20-18mm. Jag tycker att den vita versionen verkar bättre, men frågan är hur länge den dröjer?Ser faktiskt bra ut! Normalt sett gillar jag inte alls hommager, men har haft den stora och tyckte den var riktigt schysst. Fast för stor... Om han bara vågat ta ut svängarna och gjort den lite mer fristående från 1016 hade 36:an varit ett givet köp. Men tror det kommer en vit också, den kanske...
Ja, nu läste jag samma och den vita låter helt klart som en vinnare. Gissar att nitad=fejknitad som hos tudor men kan ändå vara intressant...Verkar som den vittavlade versionen kommer först när den första batchen är slut. Läste i tråden också att den vittavlade skall få en nitad vintageinspirerad länk som mäter 20-16mm istället för den moderna varianten på den svarta som mäter 20-18mm. Jag tycker att den vita versionen verkar bättre, men frågan är hur länge den dröjer?
Jo den är nog garanterat fejknitadJa, nu läste jag samma och den vita låter helt klart som en vinnare. Gissar att nitad=fejknitad som hos tudor men kan ändå vara intressant...
Jo den är nog garanterat fejknitadDet jag fastnade för var storleken 20-16 och med ett vanligt plåtlås.
Den ligger uppe på sidan nu men går fortfarande inte att köpa![]()
https://www.timefactors.com/prs25new36mm.htmJag måste ha världsrekord i oförmåga att leta på nätet. Jag ser inga 36 mm på Timefactorssidan. Senaste nyheterna 28 oct -18. Bara 40mm. Nåja, ska inte ha nån idag, möjligen den vittavlade när den kommer eller PRS29 om och när den kommer igen.
Ser fina ut dock.
Tack! Mystiskt.https://www.timefactors.com/prs25new36mm.htm
JAg tycker att du skall köpa den vita så att vi får se den i detalj på KS![]()
Jaså du köpte en.. Kul! Jag får nog också svårt att låta bli..
Superdeal ju! 10£ billigare än 40mmJaså du köpte en.. Kul! Jag får nog också svårt att låta bli..![]()
Exakt..Superdeal ju! 10£ billigare än 40mm
Ända som känns lite trist är att jag måste sälja av en del för att finansiera den, men det är ju vad hobbyn går ut på, prova nya saker![]()