Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där måste vara GADA-klockan nr 1!Satan den här var nice alltså…
![]()
MK1® Automatic 40mm Fabric Strap Watch
We’re reinventing our beloved MK1®, enhancing its classic military aesthetic with a blue-tinted exhibition window on the caseback that reveals the reliable Japanese automatic movement ticking inside. The 40mm stainless steel case and domed acrylic crystal encase a sleek black dial with both 12...timex.eu
Såg också den idag! Man blir nyfikenSatan den här var nice alltså…
![]()
MK1® Automatic 40mm Fabric Strap Watch
We’re reinventing our beloved MK1®, enhancing its classic military aesthetic with a blue-tinted exhibition window on the caseback that reveals the reliable Japanese automatic movement ticking inside. The 40mm stainless steel case and domed acrylic crystal encase a sleek black dial with both 12...timex.eu
36 mm you saySåg också den idag! Man blir nyfiken
Finns även i 36mm
Tror det är samma Kinesiska som i Marlin.36 mm you sayHann bli lite nyfiken, såg 40mm och somnade om.
Vad sitter det för handvevade verk i Timex nu för tiden? I min Marlin är det nått kinesiskt.
Står japanskt urverk på deras hemsida men inget mer36 mm you sayHann bli lite nyfiken, såg 40mm och somnade om.
Vad sitter det för handvevade verk i Timex nu för tiden? I min Marlin är det nått kinesiskt.
Den där väcker ju ett extremt ha-begär, ser fram emot en mini recension/fler bilder i april! Grattis till finfint ur!Kunde inte motstå… Så den här landade in idag! Ej testad på handleden än pga OWG-marchmen efter att ha klämt och känt lite är första intrycket mycket bra. Känns gedigen och fin kvalitet sett till priset.
Fler bilder kommer 1/4
![]()
Stort tack! Är än så länge väldigt nöjd, burit den konstant sedan 1/4Den där väcker ju ett extremt ha-begär, ser fram emot en mini recension/fler bilder i april! Grattis till finfint ur!
Tack för recension, den är grymt snygg!!Stort tack! Är än så länge väldigt nöjd, burit den konstant sedan 1/4
![]()
Har aldrig ägt en MK1 från TIMEX innan, så har inte så mycket att jämföra med när det kommer till kvalitet osv. Tycker iaf den här känns väldigt lyckad! Bra storlek, bekväm att bära och skön military/vintage-feeling. Bara kört den på cordura-bandet som den kom på, och det har funkat bra. Mjukt, följsamt och bekvämt. Ska testa på Nato framöver är tankenSvag för kupat glas också, särskilt i solen.
![]()
Bandhornen är lätt böjda, vilket gör att den sitter som en smäck på handleden.
![]()
Hade den haft WR100, skruvad krona och safirglas hade den nästan vart 10/10. Lite högljudd rotor också möjligen. Men man kan inte få allt för 2500kr, så överlag en riktigt schyst field-watch
Tycker det lilla kikhålet på baksidan är lite coolt också. Inget fan av baksida helt i glas, så det här tycker jag blev lagom
![]()
Tack!Tack för recension, den är grymt snygg!!
Riktigt fin den där! Grattis till ett bra köpMitt andra Timex köp som idag hämtades hem.
Timex Q GMT Pepsi bezel. Otroligt nöjd med köpet och riktigt bra finish enligt mig.
Första jobbet fick bli att flippa burgare i vår solen!
![]()
Riktigt fin den där, grattis!Då säger jag hej i denna tråd för första gången
![]()
Mer än vad som är rimligtRiktigt fin den där, grattis!Inspirerad av White Lotus?
![]()
Fullt förståeligtMer än vad som är rimligtÄlskar GMT:s och vart sugen på att testa timex. När Walton Goggings kom med den här var det kört. Han är lite utav en favoritskådespelare
Väldigt prisvänlig. Men bara 50atm är lite tråkigtFullt förståeligtEn favorit här också, så jag blev också sugen…
Vad tycker du om den?Ett snabbt handledsskott efter en första länkjustering, skall finjustera mer imorgon. Nu får den vila i lådan, blir någon annan klocka till jobbet nu.![]()
Mkt snygg, vad det 40mm?Bra drag i tråden nu!
Timex idag också
![]()