Riktigt trevlig det lilla jag använt den, nätt och smidig. Skall bara flytta en länk till andra sidan spännet så den bärs mer rakt på handleden. Blir heldagspremiär imorgon när jag är ledig från jobbet.Vad tycker du om den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig det lilla jag använt den, nätt och smidig. Skall bara flytta en länk till andra sidan spännet så den bärs mer rakt på handleden. Blir heldagspremiär imorgon när jag är ledig från jobbet.Vad tycker du om den?
Jajemän! För mig som sällan har mindre än typ 42 mm känns den liten, men ändå lagom och inte för liten. Lät lite märkligt men tror du fattarMkt snygg, vad det 40mm?
Hur är bandet förresten? Typ tropic va? Tycker det gör sig riktigt bra på denQ GMT är på idag med. Kör lite meta med white lotus på i bakgrunden![]()
![]()
Låter som en bra dag detRiktigt trevlig det lilla jag använt den, nätt och smidig. Skall bara flytta en länk till andra sidan spännet så den bärs mer rakt på handleden. Blir heldagspremiär imorgon när jag är ledig från jobbet.
Det är väldigt skönt. Jag tycker att tropics kan vara lite hit and miss men den här är en hit.Hur är bandet förresten? Typ tropic va? Tycker det gör sig riktigt bra på den![]()
Låter mycket trevligt ju! Pga dina bilder är jag också sugen på en ”Walton” (kan vi kalla den det?Det är väldigt skönt. Jag tycker att tropics kan vara lite hit and miss men den här är en hit.
Tackar tackar. Ja Walton eller Goggins. Vilket låter bäst?Låter mycket trevligt ju! Pga dina bilder är jag också sugen på en ”Walton” (kan vi kalla den det?). Svag för grönt och svart också!
![]()
Mm, svårt ändå! Båda är ganska bra nickname för en klocka juTackar tackar. Ja Walton eller Goggins. Vilket låter bäst?
Ja. Walton är lite nära Willard. Får väl bli Goggins eller Rick Hatchett/the HatchettMm, svårt ändå! Båda är ganska bra nickname för en klocka ju![]()
Det är en stark roll av honom. Men han bär den här i White Lotus i de första avsnitten. Sen tror jag han byter till de sista avsnitten.Kanske någon variant på Boyd Crowder? Från serien Justified. https://m.imdb.com/title/tt1489428/
Har inte sett WL, tänkte endast på kopplingen till WG som person/skådis. Självmål av migDet är en stark roll av honom. Men han bär den här i White Lotus i de första avsnitten. Sen tror jag han byter till de sista avsnitten.
Vi gillar alla någon som försökerHar inte sett WL, tänkte endast på kopplingen till WG som person/skådis. Självmål av mig![]()
Väldigt bra formulerat!Uppskattar vintagekänslan utan vintagerädslan![]()
![]()
Tackar tackarVäldigt bra formulerat!
Också kört TIMEX idag
![]()
Riktigt cool!Jaha, då väckte ju den också ett habegär som heter duga... https://www.bespokepost.com/store/timex-x-bp-field-watch