Norsk serie om vapenhandel finns på Disney+. Har bara sett trailer än så länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan!?! Det är ju han från (amerikanska) Shameless ju!Om man gillar kök och lite kaos så är The Bear på Disney+ helt fantastisk. Även om man inte gillar det så är den garanterat rätt bra ändå.
Gillar ni feelgood så vet jag inte om The Detectorists från BBC är missad av er? Bara introt med musiken gör en glad. Tre säsonger dessutom. När folk frågar mig vad den handlar om så säger jag mest inget alls.
1923 har kommit ut nu som också handlar om Dutton. Sedan så kommer ju 6666 som är en spinoff på Yellowstone. Taylor Sheridan har fullt upp.Insåg precis efter mitt inlägg att det nästan framstår som ett sponsrat inlägg från paramount+. Men dessa juvelerna har gett mig grym underhållning i tv soffan. Rekommenderar dessa serier starkt. Alla avsnitt finns också ute!
Yellowstone är riktigt bra. Härliga landskap och Kevin Costner gör sin roll riktigt bra. Kollade den på paramount+ men tror att c more har den också. Finns några säsonger.
Även 1883 är riktigt bra. Handlar om förfäderna till familjen som bor på ranchen i Yellowstone. Den visar pilgrimsfärden för ett gäng immigranter och Dutton familjen.
Såg den på paramount+
The offer.
En av de bästa serierna jag sett på senare tid.
Karaktären Bob är störtskön.. handlar om hur inspelningen av gudfadern gick till.
Såg den på Paramount+
inkl säsong två av Mayor of Kingstown som kommer snart också. Jag tror Paramount gett honom ganska fria tyglar, nedan är en del av det han producerat för dom1923 har kommit ut nu som också handlar om Dutton. Sedan så kommer ju 6666 som är en spinoff på Yellowstone. Taylor Sheridan har fullt upp.
Säsong 2 var ännu bättre. Otroligt bra.Dags att börja på Slow horses S2
Lamb är ju underbar som boss.Säsong 2 var ännu bättre. Otroligt bra.
Han är så mycket fräschare och mer älskvärd i Oldmans tv version men fortfarande toppen.Lamb är ju underbar som boss.
Plöjer just nu igenom YS säsong 5.1923 har kommit ut nu som också handlar om Dutton. Sedan så kommer ju 6666 som är en spinoff på Yellowstone. Taylor Sheridan har fullt upp.
Samt på TV4 play för de som saknar CMoreKanske har nämnts tidigare men ”Nattryttarna” med bla Jonas Karlsson som gör en grym rollprestation. (Dock en riktigt obehaglig sådan)
Finns på C-more.
Trist med ett break nu bara. Gillade verkligen den lugna fösta delen men antar att andra kommer att bli kaos.Plöjer just nu igenom YS säsong 5.
Svårt att slita sig..
Kan rekommendera filmen från 2011 om du gillade serien.Headhunters på TV4-PLAY/CMORE
Har sett denKan rekommendera filmen från 2011 om du gillade serien.
Har nog aldrig sett Gary Oldman så bra. Klockren.Lamb är ju underbar som boss.
Som upplagt för detTrist med ett break nu bara. Gillade verkligen den lugna fösta delen men antar att andra kommer att bli kaos.
Har du läst hela serien? sitter med fingret på köpknappen.Han är så mycket fräschare och mer älskvärd i Oldmans tv version men fortfarande toppen.
Lite underlig effekt med säsong 2 där boken är mycket bättre än första boken men mycket svårare att omvandla till tv. Därför tyckte jag nog egentligen mer om S1 men en klart lovande fortsättning. Tycker hela skådisuppställningen är grymt bra, särskilt de som spelar Louisa och River.
Har bara sett dom två första avsnitten men Lilyhammer kändes väldigt lik.Tulsa King. Känns lite som Qzarks & Justified light. Finns nog potential att bli flera säsonger.
Både S3 och S4 är på gång. Hoppas att dom får ihop det till hela bokserien till slut.Har nog aldrig sett Gary Oldman så bra. Klockren.
Japp, läst till senaste "Bad Actors" men har dock inte läst de mindre "mellanromanerna" som utspelar sig i periferin i samma "universum" med en del mindre karaktärer från huvudserien. De är bra allesamman med lite mix, några är tyngre och allvarligare med mera plot medan några är mer farsartade kretsande kring de lite mer komiska karaktärerna.Har du läst hela serien? sitter med fingret på köpknappen.