Sett dom första 3 avsnitten av the Boys s3 nu, och lyckligtvis fortsätter serien lika skruvat som S1 och S2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sett dom första 3 avsnitten av the Boys s3 nu, och lyckligtvis fortsätter serien lika skruvat som S1 och S2.
Har inte läst böckerna än men funderar på det. Säsong 2 kommer väl ut snart, det är ju även klart att det blir en tredje samt fjärde säsong.Tog en period med Apple för att kolla, den levde upp till förväntningarna. Håller sig förvånansvärt trogen till romanserien, både i handling och dialog men framförallt i stämning och attityd. Plus riktigt bra ensemble med Oldman nästan lika rolig och vidrigt odräglig som sin romanförlaga. Men som vanligt med engelska skådisar i påkostade serier så är i stort settt varje roll riktigt välspelad.
Jag kan verkligen rekommendera böckerna av Mick Herron om man gillade serien och vill ha mer genast.
Det är ju lite tve-eggat om man gillar serien och vill bibehålla spänningen där för den håller sig ganska strikt till böckerna om man ska gå utifrån det vi sett hittills. Säsong 1 är bok 1 och av döma av trailern för S2 som spelades in samtidigt med S1 så håller den sig likaledes till bok 2 "Dead Lions". Och S1 var verkligt trogen boken, man ändrade slutuppgörelsen lite för att få mer TV-action (och huvudpersonerna lite mer aktivt inblandade) men det var marginellt. Och mycket dialog och scener är mer eller mindre ord för ord från böckerna. Så det beror ju lite på hur överraskad man vill bli. Själv hade jag läst och tyckte ändå det var skitkul att se det tolkat på film men det beror ju lite på hur man är lagd för det kommer ju definitivt överraskningar som blir mindre effektfulla om man läst.Har inte läst böckerna än men funderar på det. Säsong 2 kommer väl ut snart, det är ju även klart att det blir en tredje samt fjärde säsong.
Ja, varje bok får en säsong verkar det som. Får tänka på det lite, det är svårare att gå från serie/film till bok än tvärtom tycker jag.Det är ju lite tve-eggat om man gillar serien och vill bibehålla spänningen där för den håller sig ganska strikt till böckerna om man ska gå utifrån det vi sett hittills. Säsong 1 är bok 1 och av döma av trailern för S2 som spelades in samtidigt med S1 så håller den sig likaledes till bok 2 "Dead Lions". Och S1 var verkligt trogen boken, man ändrade slutuppgörelsen lite för att få mer TV-action (och huvudpersonerna lite mer aktivt inblandade) men det var marginellt. Och mycket dialog och scener är mer eller mindre ord för ord från böckerna. Så det beror ju lite på hur överraskad man vill bli. Själv hade jag läst och tyckte ändå det var skitkul att se det tolkat på film men det beror ju lite på hur man är lagd för det kommer ju definitivt överraskningar som blir mindre effektfulla om man läst.
4 Blocks! Satan så bra den är! Precis sett färdigt säsong två. Några fler här som sett den?
Högintensiv och stenhård, 4 Blocks på HBO. Sträcksåg hela.
Ok, missat den helt tidigare, vilket jag är glad för idag med tanke på cliffhangersluten på varje säsong! Skulle blivit galen om jag behövt vänta typ ett år på fortsättningen. Nu är det bara plöja på och igenomAber natürlich, men det var några år sedan jag tipsade
What?! Hade helt missat det här inlägget. Spelar du någon karaktär man kan tänkas känna igen, eller är det mer att du kallas "Man vid övergångsställe" i eftertexterna?Håller med, jag spelar själv med i denna serie och mycket tack vare mig så blev det en succé.
Vi tittar på den här hemma också och kan hålla med om att den är braSen på bollen men började kolla Tokyo Vice igår och är snart klar med första säsongen.
Hai!Vi tittar på den här hemma också och kan hålla med om att den är bra
Ska även finnas någon om wirecard på Netflix som ska vara sevärdSåg dokumentären om WeWork på Svtplay igår så nu måste man väl kolla serien WeCrashed på Apple.
Tack. Har kollat lite på Dirty Money på Netflix som tar upp flera kända företag och händelser.Ska även finnas någon om wirecard på Netflix som ska vara sevärd
Sett och håller med!Jag o min fru kör peaky blinders nu helt magisk!!!!