8'e (och sista?) sesongen av Brooklyn Nine-Nine började på Netflix för en vecka sedan. 10 avsnitt till av den här skruvade polisserien ... 
sv.wikipedia.org

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör den just nu tycker den är helt ok mycket serierNågon som har Apple Plus? Tycker att det finns några serier där som känns lovande...
Inte för att köra en spoiler på denna men den är det fart på såg den sista avsnittet i gårGangs of London S.2 har kommit![]()
Justified & Banshee är outstanding enligt mig i sin genre - Redneck crime drama med coola karaktärer och en del action. Och de enda två TV-serier jag sett mer än en gång. Det säger en del. Kan tycka att även Reacher kvalar in här, även om den inte riktigt har samma sköna karaktärer.Ser om Justified (Amazon Prime). Håller fortfarande. 6 säsonger
https://www.imdb.com/title/tt1489428/
![]()
Gangs of London S.2 har kommit![]()
Inte för att köra en spoiler på denna men den är det fart på såg den sista avsnittet i går
//Simon
Den är ok. Varken mer eller mindre. Rätt skralt utbud men det som finns håller generellt sätt hög kvalité.Någon som har Apple Plus? Tycker att det finns några serier där som känns lovande...
kör med VPN så såg denna via ett annat landÄr det Prime? Hittar den inte..![]()
Säsongen med Margo Martindale och Kaitlyn Deaver är ohyggligt bra. Håller hela vägen men den säsongen är outstanding.Ser om Justified (Amazon Prime). Håller fortfarande. 6 säsonger
https://www.imdb.com/title/tt1489428/
![]()
Var då?Gangs of London S.2 har kommit![]()
Åh, herregud. Att du ens orkarWorld Wide Web![]()
![]()
Tack för tipset om att den nu fanns ute, har väntat!World Wide Web![]()
![]()
Tack för tips. Börjat på S1 nu,Slow Horses S2 kommer i december.