Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är S4 sevärd?Fargo S5.
Jag skippade den efter två avsnitt.Är S4 sevärd?
Finns även en uppföljare.Justified! Jag och sambon blev precis färdiga med den, och det var mer eller mindre riktigt underhållande genom 7 säsonger!
Lite trögstartad och nåt segare avsnitt här och där, men överlag väldigt hög lägstanivå. Och dessutom ett riktigt bra "karaktärsgalleri"
Tanken är att börja med den härnäst Dock känns det som att man kommer sakna Boyd!Finns även en uppföljare.
Verkar lovande så långt.True Detective S04 börjar på Måndag, hoppas den kommer i närheten av första säsongen.
Någon som vet om hela säsongen släppts eller om de envisas med ett avsnitt i veckan?Verkar lovande så långt.
hela säsongen finnsNågon som vet om hela säsongen släppts eller om de envisas med ett avsnitt i veckan?
Huh, enligt IMDB sänds det med ett avsnitt i veckan.hela säsongen finns
Huh, enligt IMDB sänds det med ett avsnitt i veckan.
Tycker första avsnittet blandade och gav. Hyfsat intressant story och miljö, men karaktärerna var mindre intressanta.
Snart klar med första säsongen. Trodde inte jag skulle gilla den först men den är riktigt skön. Det är något speciellt med serier och karaktärer från "Södern".Justified! Jag och sambon blev precis färdiga med den, och det var mer eller mindre riktigt underhållande genom 7 säsonger!
Lite trögstartad och nåt segare avsnitt här och där, men överlag väldigt hög lägstanivå. Och dessutom ett riktigt bra "karaktärsgalleri"
Samma här! Jag och sambon "hittade" den utan att ha läst något om den innan, och hon ville se den. Jag var inte lika lockad. Men efter ett par avsnitt var man fast!Snart klar med första säsongen. Trodde inte jag skulle gilla den först men den är riktigt skön. Det är något speciellt med serier och karaktärer från "Södern".
Sett tre avsnitt, inte sett det senaste. Känns…. Mja! Vad tycker du?Verkar lovande så långt.
Den är inte som säsong 1(som jag för övrigt såg om får ett par veckor sedan, fortfarande grym!) men hittills bättre än de andra två säsongerna. Tycker jagSett tre avsnitt, inte sett det senaste. Känns…. Mja! Vad tycker du?
För mig en besvikelse. Jfr band of brothers så är den inte i närheten att intressera mig på samma sätt. Tekniskt bra dock.Masters of the Air på Apple tv får helt klart godkänt.
Tycker rent allmänt att Apple tv+ har varit en av de bättre streamingtjänsterna senaste tiden, många kvalitativa serier som kommit.
För mig en besvikelse. Jfr band of brothers så är den inte i närheten att intressera mig på samma sätt. Tekniskt bra dock.
Hur släpps avsnitten? Ett i veckan? Så jag vet när jag ska signa upp för en månad HBO igen ;-)Tokyo Vice s2 har börjat släppas på HBO
Det kom tre direkt, men nu är det väl ett i veckan skulle jag tro, det är frun som har kollHur släpps avsnitten? Ett i veckan? Så jag vet när jag ska signa upp för en månad HBO igen ;-)
Varför är Martin Stenmark med på omslaget?Helt OK. Sträcksåg hela i helgen. Givetvis inte i närheten av filmen men samma stil.
Sett tre avsnitt och gillar.Helt OK. Sträcksåg hela i helgen. Givetvis inte i närheten av filmen men samma stil.