• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på tv-serie

För alla älskare av långsam gubbkrim och BBC-drama så finns nu alla sex säsonger av Unforgotten på SVT Play. Med den alltid lysande Nicola Walker. Jag tycker den står ut bland de flesta brittiska crimedraman. Mer drama än crime kanske. Saknad, aldrig glömd på svenska.

Lika bra som Unforgotten är, lika usel är Grace - också den på SVT. Obegripligt hur vissa manus ens kan gå igenom nån form av interngranskning.

För alla älskare av långsam gubbkrim och BBC-drama så finns nu alla sex säsonger av Unforgotten på SVT Play. Med den alltid lysande Nicola Walker. Jag tycker den står ut bland de flesta brittiska crimedraman. Mer drama än crime kanske. Saknad, aldrig glömd på svenska.

Lika bra som Unforgotten är, lika usel är Grace - också den på SVT. Obegripligt hur vissa manus ens kan gå igenom nån form av interngranskning.
Hon var absolut lysande i Unforgotten men tröttnade lite på henne efter The Split. Fortsatt lysande är Sanjeev Bhaskar som Sunny Khan. Grace vill jag inte riktigt beteckna som usel även om det inte är någon höjdare. Allt är relativt, kolla in t ex Fubar med Arnold… ger uselt en ny, lägre nivå s a s. På SVT gillar jag också Chelsea Detective.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp