ERIKSON URHANDEL
Richard Dahlgren
20mm på Gentleman och 6mm på PRXGod morgon @ERIKSON URHANDEL
Skulle man kunna få be om ett lugg till lugg-mått på Gentleman respektive PRX och gärna en jämförelsebild sida vid sida om ni har båda inne?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
20mm på Gentleman och 6mm på PRXGod morgon @ERIKSON URHANDEL
Skulle man kunna få be om ett lugg till lugg-mått på Gentleman respektive PRX och gärna en jämförelsebild sida vid sida om ni har båda inne?![]()
Blå har jag. Jag tycker också att den fungerar bra som ”vardagsklocka” och är ganska allsidigHar du den svarta eller blå? Nöjd med valet? Tänker att Gentleman också är enklare att variera med olika band annat än länken.
20mm på Gentleman och 6mm på PRX
![]()
Blå har jag. Jag tycker också att den fungerar bra som ”vardagsklocka” och är ganska allsidig
![]()
PRX 44mm och Gentleman 48mm. Nej inte än, men beställda;-)Toppen, tack för bildMen gällande måttet tänkte jag inte på bandbredden utan luggspets till luggspets. Har ni förresten fått i de nya färgerna?
Den ser riktigt bra utDet lutar åt den modellen men frågan är vilken färg. Det har kommit tre nya nu också. Grön, grå och silver.
![]()
![]()
![]()
Det var i alla fall därför jag valde PR 100 istället för PRX. För att kunna variera med olika band beroende på humör. Med integrerad länk är man så låst, vilket inte passar mig som gillar att experimentera med diverse band i olika material.Har du den svarta eller blå? Nöjd med valet? Tänker att Gentleman också är enklare att variera med olika band annat än länken.
Riktigt snygga allihopa!Toppen, tack för bildMen gällande måttet tänkte jag inte på bandbredden utan luggspets till luggspets. Har ni förresten fått i de nya färgerna?
Den ser riktigt bra utDet lutar åt den modellen men frågan är vilken färg. Det har kommit tre nya nu också. Grön, grå och silver.
![]()
![]()
![]()
När släpptes dessa? Den gröna såg väldigt trevlig utToppen, tack för bildMen gällande måttet tänkte jag inte på bandbredden utan luggspets till luggspets. Har ni förresten fått i de nya färgerna?
![]()
![]()
![]()
När släpptes dessa? Den gröna såg väldigt trevlig ut
Tack!Sammanträffande, jag avslutade samtalet med Erikson Urhandel för typ två minuter sedanDe tror att de nya modellerna kommer in i slutet av maj/början juni men det finns inget spikat datum än.
Här är lite mer info om PRX med automatiskt urverk. Den ska tydligen komma i tre olika färger.
![]()
Review Tissot PRX 40 205 Powermatic 80 (Specs & Price)
The flair of the 1970s, fairly-priced, now automatic and greatly executed. We take a closer look at the whole new Tissot PRX 40 205 Powermatic 80.monochrome-watches.com
Nja, jag skulle inte vilja kalla en klocka för nästan 7 000 kr för en beater.Jäääkligt intressant modell. Bra pris, automatisk, hyffsat låg. Kandidat för bästa instegsklockan/beatern?
Nja, jag skulle inte vilja kalla en klocka för nästan 7 000 kr för en beater.
Jag får min nu till veckan. Bor i Norge, kan lägga ut bilder när jag får den. Är den gröna jag har beställt.Sammanträffande, jag avslutade samtalet med Erikson Urhandel för typ två minuter sedanDe tror att de nya modellerna kommer in i slutet av maj/början juni men det finns inget spikat datum än.
Jag får min nu till veckan. Bor i Norge, kan lägga ut bilder när jag får den. Är den gröna jag har beställt.
Dom nya Gentleman finns nu hos Klockia.se
TISSOT Gentleman Automatic T127.407.11.091.01 (klockia.se)
TISSOT Gentleman Automatic T127.407.11.061.01 (klockia.se)
Såg det nå. Dom har nog kommit tidigare æn planlagt så har væl glømt att ændra på knappen.Lite skumt att det står att de kan förbokas men samtidigt skickas inom 24 timmar![]()
Vilken bær minst av dessa två eller ær det ca samma?20mm på Gentleman och 6mm på PRX
![]()
Har du fått den än?Jag får min nu till veckan. Bor i Norge, kan lägga ut bilder när jag får den. Är den gröna jag har beställt.
Ska komma idag. Men är lite rädd att posten har lämnat ut den till en annan. Ringde tidigare och frågade om jag hämtat en paket idag.Har du fått den än?
Blir nog inte innan helgenHar du fått den än?
Tråkigt när sådant händer :-(Blir nog inte innan helgen
![]()
Ja, men det går fintTråkigt när sådant händer :-(
Blir nog inte innan helgen
![]()