jacoby
Basic
Håller med.Nope. Stör mig lite oxå. Hade vart bättre utan. Helt klart. Men inget jätteproblem...
Nu blir den princip en i mängden med waffles, typ ML Aikon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med.Nope. Stör mig lite oxå. Hade vart bättre utan. Helt klart. Men inget jätteproblem...
Den där är väldigt intressant. Dubbla pengen ungefär mot en kvartsare om jag förstod rätt.Den automatiska PRX har annan urtavla än quartz-versionen.
Fick testat den igår. Mäkta imponerad över finish för priset. Ska köpa en så fort butikerna öppnar.
Nu är jag förstås partisk då jag i princip alltid föredrar kvarts... Men på just denna modell, med riktigt överkomligt pris på kvartsmodellen, och trots de brister man kan säga att den har, tycker jag den är en fullträff. Att då betala drygt det dubbla (trots att bristerna kvarstår) för att få ett "basverk" tappar hela charmen i min bok. 80h pr betyder ingenting i förhållande till 2-3 år med batteri... Och det jag kallar brister är främst att den saknar AR, är några mm för stor samt att den första länken är fast, vilket gör att den bärs onödigt klossigt. Visst är den prissatt ungefär lika som Gentleman? Såg precis att Gentleman finns i titan...Riktigt sugen på att plocka hem en Prx och suget borde inte blivit mindre med automataren - men nja... Gillar inte AP-tavlan är spontana tanken - vad säger ni andra? Får nog bli quartzen ändå.
Eller jag ska ju såklart titta lite på dom innan...
Själv diggar jag AP-tavlan något enormt men hade hellre haft quartz istället, kan ju alltid hoppas att de släpper fler varianter i framtiden!Riktigt sugen på att plocka hem en Prx och suget borde inte blivit mindre med automataren - men nja... Gillar inte AP-tavlan är spontana tanken - vad säger ni andra? Får nog bli quartzen ändå.
Eller jag ska ju såklart titta lite på dom innan...
Med tanke på hur många varianter Gentleman släppts i kanske det inte är en helt främmande tankeSjälv diggar jag AP-tavlan något enormt men hade hellre haft quartz istället, kan ju alltid hoppas att de släpper fler varianter i framtiden!
Perfekt vardagsklocka.
Dålig passning på vilket vis? Inget jag reflekterat över!Är det någon av PRX ägarna som stört sig på den dåliga passningen av låset?
Det där blir bra, hur kommer man över en "bubbla" och vilket lim använder man?
prx med cyclop?
inte limmat än, men funderar starkt på att göra det
Är det någon av PRX ägarna som stört sig på den dåliga passningen av låset?
Jag hade en liggandes, men dom finns att köpa där det säljs urdelar, typ Cousinsuk eller på ebay. Inte omöjligt att vanliga urmakare har heller. UV-lim ifrån Jula is da shitDet där blir bra, hur kommer man över en "bubbla" och vilket lim använder man?
Dålig passning på vilket vis? Inget jag reflekterat över!
Kommer du att limma?Jag hade en liggandes, men dom finns att köpa där det säljs urdelar, typ Cousinsuk eller på ebay. Inte omöjligt att vanliga urmakare har heller. UV-lim ifrån Jula is da shit
Ja, jag tror jag ska sätta dit ett cyklop, det gör tavlan lite mindre tom. Men jag ska nog försöka hitta ett i storleken mindreKommer du att limma?