Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite surt, men jag klarar mig. Använder Tudor Royal under tiden.Jesper, jag vet hur det känns när man väntar på ett paket och det är försenat pga att posten strulat till det.
Ser väldigt bra ut! Grattis!
Ska ta några bilder ute imorgon också. Men den upplevs väldigt mörk.
Ja, det är det Har haft den blå men gillar egentligen det korset bättre som på den gröna, stod mellan den och den andra nya antracit.Grattis till en fin klocka! Är det den du väntade på och fick till helgen ändå? Den ser inte så mörk ut på bilderna. Jag skaffade den blåa förra veckan och får lite lust att skaffa nån till färg av samma klocka. Jag är mycket nöjd och det enda som kunde vara bättre är armbandet. Föredrar en traditionell låsning för denna är lite krångligare tycker jag. Den går heller inte att mikrojustera. Men detta är inget stort problem i sammanhanget.
Ser att ni ändrat leverans till juli @ERIKSON URHANDEL - min handlare hade inte hört något. Vet ni när de kommer finnas i butik?
Äntligen tagit mig tid till att se hur PRX ser ut och sitter. Kändes kanon och har inte ångrat att jag förbokat automataren!
Hej,Ser att ni ändrat leverans till juli @ERIKSON URHANDEL - min handlare hade inte hört något. Vet ni när de kommer finnas i butik?
Sydney 2000, det var några år sedan, trevligt!Hittade en av mina gamla klockor från ungdomens glada dagar och fick liv i den. Tvungen att lägga ut en bild nånstans och den är väl för ny för vintage-avdelningen där jag vanligen smyger runt...
Har en likadan fast utan OS-loggan. Nätt och trevlig modell!Hittade en av mina gamla klockor från ungdomens glada dagar och fick liv i den. Tvungen att lägga ut en bild nånstans och den är väl för ny för vintage-avdelningen där jag vanligen smyger runt...
Gentleman är ju så klart inte i närheten av att vara en Datejust, men ändå lite rolig bild
Frun gav en Gentleman i studentpresent till sin systerson, den nya kvartsmodellen i titan. Väldigt trevlig tavla i lite kvartsrosé skimmer.
Jag skulle absolut kunna tänka mig en sån som vardagsklocka
Tissot gör väldigt fina klockor till klart överkomliga priser. Ändå upplever jag att de inte får så mycket kärlek på olika forum. Seiko är en väldigt populär tillverkare, medan Tissot hamnar i skymundan, den höga kvaliteten till trots. Vad beror detta på?
[QUOTE/]
Seiko är mycket populära att modifiera och det finns t.o.m.företag som har som affärside' att sälja modifierade Seikos. Kanske Seiko är särskilt modvänliga och det har bidragit till populariteten? Jag är inte tillräckligt insatt att besvara den frågan, men det finns det givetvis andra som är på detta forum.
Tissot gör väldigt fina klockor till klart överkomliga priser. Ändå upplever jag att de inte får så mycket kärlek på olika forum. Seiko är en väldigt populär tillverkare, medan Tissot hamnar i skymundan, den höga kvaliteten till trots. Vad beror detta på?
Det verkar vara en populär modell som säljer bra (alltså Gentleman), så det kommer säkertTyvärr finns titanium som ett alternativ bara för quartzmodellerna. Det borde finnas även för automatic!
forum=dykare, om jag ska gissaTissot gör väldigt fina klockor till klart överkomliga priser. Ändå upplever jag att de inte får så mycket kärlek på olika forum. Seiko är en väldigt populär tillverkare, medan Tissot hamnar i skymundan, den höga kvaliteten till trots. Vad beror detta på?
Ja, kanske. Tissot gör å andra sidan Seastar 1000 Powermatic 80, en kostymdykare som fått många bra recensioner och som jag personligen gillar. Men Tissot är inte renommerade för sina dykare, så jag förstår din poäng.forum=dykare, om jag ska gissa