Grattis till erTjejen köpte sig helguldarn i 35mm idag Den är verkligen spot on, klart den bästa av alla i den storleken enligt mig.
Beställde även ett blått läder till min
Vet du ifall det kommer läder eller gummiband till 35mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till erTjejen köpte sig helguldarn i 35mm idag Den är verkligen spot on, klart den bästa av alla i den storleken enligt mig.
Beställde även ett blått läder till min
Grattis till er
Vet du ifall det kommer läder eller gummiband till 35mm?
Ja det är så jag tänkt oxå. Här finns möjlighet till merförsäljning för Tissot.Inget jag har hört om iaf, men skulle bli lite förvånad om det inte kommer.
Gummi överlag hade varit väldigt trevligt, finns bara svart och blått läder till 40mm än så länge.
Roligt att den landade hos dig!Jag och Roger grillar
Jag är enig!!!!!Roligt att den landade hos dig!
Hoppas din spåkula har rätt. 35mm verkar passa de flesta bättre. Jag har drygt 17cm handled. Jag vill inte ha quartz. Vill ha inramat datumfönster också. 35mm powermatic 80 med våffeltavla i isblå färg med inramat datumfönster är ett givet köp för mig.Min spåkula säger att det kommer en 35:a med PM80 och våffeltavla till hösten. Samma visa som med 40:an alltså. Man kan ju alltid hoppas åtminstone!
35mm powermatic 80 med våffeltavla i isblå färg med inramat datumfönster är ett givet köp för mig.
Stålarmbanden till både kvarts och automat delar iaf referensnummer så det borde väl med högsta sannolikhet passa. Automataren specar dock 0.5 mm tjockare boett så exakt likadana är dom inte.Visst måste läderbandet till quartz passa automaten? Är väl exakt likadan boett? Stjärnurmakarna fick bara fram priset till quartz och var osäkra på om den passar till automat. Men det bör den ju göra? 890kr var priset iaf. Tyvärr ligger min närmsta AD jäkligt långt bort så skönt att veta allt man vill veta innan jag åker och provar.
Hmm ok fick svar från en annan butik och de var billigare. 649kr där. Får väl åka och testa och om jag vill ha en och beställer ett band och det inte passar så får jag väl sälja det i värsta fall. Men bor ute på vischan nu så får se när jag åker förbi en butik som lär ha några i butik.Stålarmbanden till både kvarts och automat delar iaf referensnummer så det borde väl med högsta sannolikhet passa. Automataren specar dock 0.5 mm tjockare boett så exakt likadana är dom inte.
den isblå är verkligen mer silver än blå på bilder, hur är kontrasten mellan index och tavla?Hade siktet inställt på en blå men blev en isblå istället, mycket nöjd!
Har ju bara kikat lite på dem men det drar mer åt ljust lila i mina ögon. Kontrasten fanns där.den isblå är verkligen mer silver än blå på bilder, hur är kontrasten mellan index och tavla?
Mörkblå är nog bäst ändå
Finns det någon halv-länk på vardera sida av länken? Såg en bild på 35an men såg inte att just den hade halv-länkar :/Jag kunde inte hålla mig efter alla fina bilder i denna tråden! åkte in till kungsholmen på lunchen och köpte denna godbit
Jäklar va fin den är i verkligheten och perfekt storlek som originalet
Finns två halvlänkar på 35anFinns det någon halv-länk på vardera sida av länken? Såg en bild på 35an men såg inte att just den hade halv-länkar :/
Som @David71 skrev så finns det halvlänkar. Förutom det så är länkbitarna så pass korta att man kan få till en riktigt bra passform trots fjärilsspänne.Finns det någon halv-länk på vardera sida av länken? Såg en bild på 35an men såg inte att just den hade halv-länkar :/
Japp 2 st halvlänkar medföljer,det är pins som gäller också!Finns det någon halv-länk på vardera sida av länken? Såg en bild på 35an men såg inte att just den hade halv-länkar :/
Sett till value for money är nog PRX det bästa man kan köpa just nu.