• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot-tråden

loevhagen

Patek
2-Faktor
5D78AB9F-C5DE-4AE2-84E8-F4D8D115B879.jpeg


04053B38-0672-4EB9-BD5D-565536F4F374.jpeg


8170438D-9D03-4A0C-A00D-7C44B8793A14.jpeg
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Funderar på att slå till på en Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

Någon som har några erfarenheter av den?

Väldigt nöjd med denna modell, visst är länken kanske inte den mest solida jag upplevt, men väldigt mycket klocka för pengarna i denna prisklass
83DB8B14-47EF-49BA-A6B2-8C3EA9E38AC0.jpeg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Funderar på att slå till på en Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

Någon som har några erfarenheter av den?


Japp, det blev min andra automat och första(som jag ser det) av hög klass. Valde blå och har av och till lust att skaffa en till av en annan färg. Enda nackdelen jag kan se är armbandet. Är inte riktigt förtjust i "butterfly" och det går inte finjustera, så risken finns att man tycker det sitter antingen för löst eller för hårt.
 

D..S..

Panerai
Hittade denna referens:

Tissot T0354461105100


Verkar trevlig. Svårt att hitta info om lug to lug bla. Någon som haft den? Är den digitala delen helt osynlig när den är avstängd?
 

frenchie

Breitling
Sprang på denna häromdagen. Förvisso fungerade inte tryck/höjd-mätaren men resten var i utmärkt skick.
t-touch_1.jpeg

Om det SKULLE vara någon som har en länk över till ett Z350/110-armband vore jag lycklig eftersom den är lite för liten för mig nu.
t-touch_3.jpeg t-touch_2.jpeg
 
Topp