• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot-tråden

Tror ni det är möjligt att få till ett byte från en Tissot PRX Quartz 40mm vit tavla till en Tissot PRX 35mm Quartz guldfärgad? Eller är den guldfärgade lite mer efterfrågad?
 
Ja precis, kanske om man lägger till lite pengar mellan 500-1000kr? Dock har dem snurrat på KS runt 3000 lappen samma som 40 med vit tavla, men du har nog rätt kan bli ett knepigt rakt av byte
Vad är problemet? Vi pratar två 3-4k klockor du hittar i varannan smyckesbutik men du pratar om ett byte som om det gällde en vit mot en svart ståldaytona. Köp den du vill ha och sälj den andra?
 
Vad är problemet? Vi pratar två 3/4k klockor du hittar i varannan smyckesbutik men du pratar om ett byte som om det gällde en vit mot en svart ståldaytona. Köp den du vill ha och sälj den andra?
Trevligt svar! Anledningen till att jag frågar är för att ett byte hade vart enklare/billigare för mig som student så jag ville höra av folk som är mer kunniga än mig om det ens var en möjlighet
 
Trevligt svar! Anledningen till att jag frågar är för att ett byte hade vart enklare/billigare för mig som student så jag ville höra av folk som är mer kunniga än mig om det ens var en möjlighet
Men sälj och köp en begagnad? Kostar dig lika mycket/eventuellt ingenting men tar kanske några dagar jämfört med att vänta på att någon vill göra det exakta bytet?

Du hade också fått bättre svar på din fråga om du helt enkelt lade ut en bytesannons.
 
Men sälj och köp en begagnad? Kostar dig lika mycket/eventuellt ingenting men tar kanske några dagar jämfört med att vänta på att någon vill göra det exakta bytet?

Du hade också fått bättre svar på din fråga om du helt enkelt lade ut en bytesannons.
Sorry jag är relativt ny på att skriva på KS så jag lär mig fortfarande att navigera mig här…och eftersom det stod i tråden att man kunde ställa frågor om Tissot så passade jag på. Men tack för tipset ska fortsätta hålla utkik
 
Sorry jag är relativt ny på att skriva på KS så jag lär mig fortfarande att navigera mig här…och eftersom det stod i tråden att man kunde ställa frågor om Tissot så passade jag på. Men tack för tipset ska fortsätta hålla utkik
Förstår bara inte hur det är ett problem men klart du får ställa frågor.

Spara ihop lite till och byt till 35-guldautomataren 🤙 den är riktigt bra!

IMG_8957.jpeg


IMG_9033.jpeg
 
Då lyckades jag missa att det äntligen lades ut en prx isblå 35mm till försäljning. Var på dotterns skolevent så hann inte med. Den såldes direkt 😭

Snark. Är det så här det känns att blivit lite småkär i ett ur. Känns mer som obesvarad kärlek 😂 Hur var din upplevelse när du upptäckte PRX:en?

Bilden är på makens 40mm som är grymt snygg men för stor.
1000004951.jpg
 
Finns det någon som vet var jag kan få tag på en extra länkbit till min tissot PR100 p660/760?

1000005593.jpg Blir tokig nu på sommaren då den är dryga 0,5 cm för tajt 🥴
 
Är någon intresserade av att byta sin 35mm guld PRX automat mot någon av mina? Jag har den turkosa, isblå och vita MOP.
 
Tillbaka
Topp