Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
35 mm i guld är helt klart en mer populär modell än den du har. Så det blir nog ett knivigt byte att få till.Tror ni det är möjligt att få till ett byte från en Tissot PRX Quartz 40mm vit tavla till en Tissot PRX 35mm Quartz guldfärgad? Eller är den guldfärgade lite mer efterfrågad?
Ja precis, kanske om man lägger till lite pengar mellan 500-1000kr? Dock har dem snurrat på KS runt 3000 lappen samma som 40 med vit tavla, men du har nog rätt kan bli ett knepigt rakt av byte35 mm i guld är helt klart en mer populär modell än den du har. Så det blir nog ett knivigt byte att få till.
Vad är problemet? Vi pratar två 3-4k klockor du hittar i varannan smyckesbutik men du pratar om ett byte som om det gällde en vit mot en svart ståldaytona. Köp den du vill ha och sälj den andra?Ja precis, kanske om man lägger till lite pengar mellan 500-1000kr? Dock har dem snurrat på KS runt 3000 lappen samma som 40 med vit tavla, men du har nog rätt kan bli ett knepigt rakt av byte
Trevligt svar! Anledningen till att jag frågar är för att ett byte hade vart enklare/billigare för mig som student så jag ville höra av folk som är mer kunniga än mig om det ens var en möjlighetVad är problemet? Vi pratar två 3/4k klockor du hittar i varannan smyckesbutik men du pratar om ett byte som om det gällde en vit mot en svart ståldaytona. Köp den du vill ha och sälj den andra?
Men sälj och köp en begagnad? Kostar dig lika mycket/eventuellt ingenting men tar kanske några dagar jämfört med att vänta på att någon vill göra det exakta bytet?Trevligt svar! Anledningen till att jag frågar är för att ett byte hade vart enklare/billigare för mig som student så jag ville höra av folk som är mer kunniga än mig om det ens var en möjlighet
Sorry jag är relativt ny på att skriva på KS så jag lär mig fortfarande att navigera mig här…och eftersom det stod i tråden att man kunde ställa frågor om Tissot så passade jag på. Men tack för tipset ska fortsätta hålla utkikMen sälj och köp en begagnad? Kostar dig lika mycket/eventuellt ingenting men tar kanske några dagar jämfört med att vänta på att någon vill göra det exakta bytet?
Du hade också fått bättre svar på din fråga om du helt enkelt lade ut en bytesannons.
Förstår bara inte hur det är ett problem men klart du får ställa frågor.Sorry jag är relativt ny på att skriva på KS så jag lär mig fortfarande att navigera mig här…och eftersom det stod i tråden att man kunde ställa frågor om Tissot så passade jag på. Men tack för tipset ska fortsätta hålla utkik
Ååååh. Jag är så sugen på den här! Först var isblå min favorit men när denna kom.... Mamma Mia!Hade missat att det har släppts en rosa 35 mm quartz.
Tuta och kör! 35mm är grymt trevlig.Ååååh. Jag är så sugen på den här! Först var isblå min favorit men när denna kom.... Mamma Mia!
Önskar jag kunde bara slå till. Lite knivigt ekonomiskt då maken pluggar och pengarna tycks inte räcka till, det fick bli den större till han nu och jag får dregla ett tag till efter minTuta och kör! 35mm är grymt trevlig.
Snyggt! En mörkgrön eller mörkblå hade inte skadat heller.Börjar likna en samling. Nu saknar jag nog bara en i guld Tack till @ERIKSON URHANDEL och @SeikoZ för trevliga affärer!
Absolut en mörkgrön. Men det börjar spåra nuSnyggt! En mörkgrön eller mörkblå hade inte skadat heller.
Rosa quartzaren, så har du en hyfsad samling sen!Börjar likna en samling. Nu saknar jag nog bara en i guld Tack till @ERIKSON URHANDEL och @SeikoZ för trevliga affärer!
Färgen är fin, men jag har inte riktigt fastnat för den platta tavlanRosa quartzaren, så har du en hyfsad samling sen!
Perfekt klocka tycker jag!Ska man köra på en PRX 35mm kanske?
SnyggtBörjar likna en samling. Nu saknar jag nog bara en i guld Tack till @ERIKSON URHANDEL och @SeikoZ för trevliga affärer!
Finns en Quartz på pantbanken,Absolut en mörkgrön. Men det börjar spåra nu
Ja väldigt mycket mindre än vad man är van med. Men kändes som man vande sig bara av att testa den...Perfekt klocka tycker jag!
Riktigt roligt släpp det där tycker jag. En udda men trevlig fågel! Hoppas du får napp med försäljningen.Lagt ut min Tissot Sideral S till försäljning.
Tack! Verkar svårt tydligenRiktigt roligt släpp det där tycker jag. En udda men trevlig fågel! Hoppas du får napp med försäljningen.
35 är perfekt. Högst 36, sen blir den nog för stor.Testade Prx 35mm men kände ändå att den var något för liten. 38mm skulle vara perfekt. Vad tror ni?