• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tissot-tråden

Japp, på min handled 😅 Nej men har faktiskt ingen aning. Skulle väl vara om typ Magnussons eller Jarl har fått in.

IMG_2237.jpeg
Haha hojta om den skaver och du vill bli av med den.. 😅

Plockade ju en svart 35mm powermatic men nu blev jag mer sugen på en blå eller pärlemor 😂 Ser riktigt trevliga ut.

plockade på mig en blå i 40 mm igår, lite stor men jag har sen tidigare 35 i kvarts och den kändes galet för liten.

överlag en helt galet lyckad modellserie som tissot klämt ur sig.
Jag är grymt nöjda med nya 35an. Tycker den bärs bättre än kvartsen iom mer tyngd och lite mer höjd. Rekommenderar att testa den när den kommer in i butikerna.
IMG_2953.jpeg

Förstår! Varför tror du inte det? Så osannolikt är det väl inte iom de tidigare Quartz-varianterna i guld?
Man ska aldrig säga aldrig men den modellen känns lite mer nischad.

Jag är grymt nöjda med nya 35an. Tycker den bärs bättre än kvartsen iom mer tyngd och lite mer höjd. Rekommenderar att testa den när den kommer in i butikerna.
IMG_2953.jpeg

Man ska aldrig säga aldrig men den modellen känns lite mer nischad.
Så är det ju! Jag kommer fortsätta hoppas iaf. Samtidigt så ser ju de andra ser ju sjukt schyssta ut med, så får ju se hur länge man kan hålla sig hehe.

Var precis på Magnussons ur i Göteborg och de hade inte fått in några 35mm P80.

Konstigt då de står som officiella återförsäljare på Tissots hemsida.
De pratade fortf om att de skulle komma i juli-augusti.

Tillbaka
Topp