Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs! Jag beställde en blå igår faktisktSpammar lite med nyförvärvet Bara för att den är så bra!
Kul! Den ser också bra ut. Var beställde du ifrån?Najs! Jag beställde en blå igår faktiskt
Kul! Den ser också bra ut. Var beställde du ifrån?
Snygg, vad är det för modell?Jo det föll främst på den blåa ifall jag ville skaffa länken i efterhand sen, den brukar då vara onödigt dyr
Beställde faktiskt lokalt här på via en ÅF på Åland, samma pris som dom flesta finska bolag verkar sälja den för nu (antagligen kommer den väl snart på rea om man ser hur dom brukar göra med vissa utvalda modeller) Hade kanske sparat lite om man tagit den från tex Sakura men då kan man inte gå in och klaga ifall något är trasigt
Insåg att jag faktiskt hade en blå titan på mig idag
Citizen Promaster GMT Diver BJ7111-86LSnygg, vad är det för modell?
Vart 5 före på någon Zelos.. också Pelagos men det faller alltid på att någon del är i stål = aj aj för min allergi :/Har blivit 4 titanare dem senaste tiden
Jaså jag trodde att dom var helt i titan.Vart 5 före på någon Zelos.. också Pelagos men det faller alltid på att någon del är i stål = aj aj för min allergi :/
Pelagos har ju baklocket, delar till spännet eller hela spännet verkar vara i Stål ofta på Zelos
Junghans Titan kanske?Har också köpt en sådan citizen som herren ovanför mig. Dock svart med gummiarmbandet. Hade köpt titanband om det funnits till den svarta... Men är det någon som vet var man kan köpa titanband som liknar det som sitter på Bondomegan (Omega original är lite för dyrt)? Skulle vilja bygga mig en snikbond med min Citizen
Jag har faktiskt inte spanat in senaste relasen av Zelos, hoppas dom uppdaterat allt till titan men det lilla jag hittade med en snabb sökning var att en nämner att det är stål och en annan titan - Zelos själva verkar inte nämna något i detalj förutom:Jaså jag trodde att dom var helt i titan.
Här har du länk till modellenJag har faktiskt inte spanat in senaste relasen av Zelos, hoppas dom uppdaterat allt till titan men det lilla jag hittade med en snabb sökning var att en nämner att det är stål och en annan titan - Zelos själva verkar inte nämna något i detalj förutom:
Bracelet: Titanium with updated Quick Adjust Clasp
Hur kan displayen på X-33 vara släckt? Om inte nu batteriet är dött?Förutom att vara lätt och hårt anser jag att värmen, både den visuella och hur metallen känns mot huden, är en av materialets mest underskattade fördel som boettmaterial. Särskilt vintertid
Själv har jag fem titanklockor i lådan just nu:
Seiko Grandfather Tuna, 6159-7010
Seiko Landmaster, SBDW005
Omega Speedmaster Professional X-33
Panerai Luminor, PAM 176
Tudor Pelagos LHD
Jo så långt har jag spanat idag och frågat några på Youtube som gjort recensioner på en verifiering av vad det faktiskt är Men att dom bara nämner själva länken gillar jag inte eftersom dom gjort det på tidigare modeller och sen ändå haft stålspännen. Nu är ju alla slut ändå så inget att fundera över tills du kanske säljer din en vacker dagHär har du länk till modellen
Aurora Field
zeloswatches.com
Frustrerande att inte hitta tillräckligt med info kring det du behöver veta.Jo så långt har jag spanat idag och frågat några på Youtube som gjort recensioner på en verifiering av vad det faktiskt är Men att dom bara nämner själva länken gillar jag inte eftersom dom gjort det på tidigare modeller och sen ändå haft stålspännen. Nu är ju alla slut ändå så inget att fundera över tills du kanske säljer din en vacker dag
Hur kan displayen på X-33 vara släckt? Om inte nu batteriet är dött?
Skärmen slocknar efter några dagar om man låter bli knapparna. Finns tyvärr inget sätt att släcka den manuellt.Har för mig att det fanns ett läge där skärmen kunde vara nedstängd, precis som på Aerospacen. Men minns kanske fel.