Nope! Inte ens hunnit köra in den ju!Helgrym! Du har inte tröttnat och vill flippa?![]()
Jag tror dessutom att man kan köra nato på den. Mellan luggarna.
Inte vågat testa än dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope! Inte ens hunnit köra in den ju!Helgrym! Du har inte tröttnat och vill flippa?![]()
En isad Breitling Emergency i vitguld är mer du. Du borde skaffa en till sommarens limousinsemester mellan lyxhotellen.
Tssss, been there done that.En isad Breitling Emergency i vitguld är mer du. Du borde skaffa en till sommarens limousinsemester mellan lyxhotellen.![]()
Förlåt titanälskare för ot!
Samma här, den är jävligt bra!Älskar den jäveln!
![]()
Du får återkoppla snarast om du ger det ett försökNope! Inte ens hunnit köra in den ju!
Jag tror dessutom att man kan köra nato på den. Mellan luggarna.
Inte vågat testa än dock.
![]()
På avstånd ser Chronomastern ganska oansenligt diskret ut, men på nära håll kommer kvartsklockans dolda egenskaper fram: underbart polerad hårdhetsbehandlad titan, applicerade sekundindex, evighetskalender, mm. Mitt exemplar går betydligt bättre än de utlovade 5 spy: 1,5 spy. Citizen har här gjort en lättburen kvalitetsklocka som kommer att hålla sig fräsch i mååånga år.
Och snart på en späd mansarm i IndienBifogar gammal bild på min titan-Enzo på späd kvinnoarm:
![]()
Och snart på en späd mansarm i Indien![]()
Ahh, my bad. Men oavsett så kommer den jag köpte av dig bli ett bra tillskottInte exakt samma, dock. Det här är den jag behöll.
En välgjord titan från Fortis .
![]()
![]()
Sen lite rymdbilder också : )
![]()
![]()
Namnet är:Vad är det för modell? Snygg