Solitt guld med mittbitar i titan. Inga beläggningar här inte.Är det titan med guld på, eller solida guld länkbitar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Solitt guld med mittbitar i titan. Inga beläggningar här inte.Är det titan med guld på, eller solida guld länkbitar?
Var det jag förväntade migSolitt guld med mittbitar i titan. Inga beläggningar här inte.
Har du verkligen sett en pläterad polaris? Har aldrig jag gjort. Denna är verkligen helt tokig, inte bestämt mig riktigt vad jag tycker om den än. Vet dock att jag gillar min större multifunktionsmodell i titan.Var det jag förväntade mig
Vart tvungen att börja googla om det gick att plätera titan, iochmed att jag sett någon polaris som var pläterad.
Denna var ju riktigt cool.
Trodde jag hade sett pläterad mittbitar på en stållänk till en Olympia polaris. Men det kanske är solida där med?Har du verkligen sett en pläterad polaris? Har aldrig jag gjort. Denna är verkligen helt tokig, inte bestämt mig riktigt vad jag tycker om den än. Vet dock att jag gillar min större multifunktionsmodell i titan.
Det har du faktiskt rätt i.Trodde jag hade sett pläterad mittbitar på en stållänk till en Olympia polaris. Men det kanske är solida där med?
Den är snygg men tycker den är rätt tung för att vara en titan..Styrka är kvaliten, dyklåset (har dock inte dykt med det), Titaniumet, gryma "klick" på bezelen, "verktygs" looken, storleken passar mig perfekt, verket som håller tiden (har inte mätt men har inget att klaga på), inte en massa text som Pelagosen med in-house verke hart. Helt enkelt en grym klocka.
Svagheter, kommer inte på något. Antar att klockan passar mig utmärkt.
Låter som en rolig ide!Jag funderar på en gtg med tema titan i Stockholm, hur vore ert intresse för det?
Jag kan ordna lokal, halvlitet kontor i Stockholm.
Marinemaster. Kommer ju att bli en blöt kväll.
Shogun är inte nära MM300. Varför?Hur nära en MM300 kommer Seiko Shogun egentligen? Vore ju drömklockan? MM300 I titan med Diashield. Så snygg. Plus att den ser skön ut.
Barhäng i Krakow! Det är sen gammalt en svensk midsommartradition.Barhäng i Krakow.
Fick justera ut länken i värmen, tur man hade med en tandpetare