Glömmer nästan bort att de sitter något på armen... Kontrast mot resterande pjäser i lådan! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fullkomligt älskar den klockan! Säg till när du vill flippa![]()
Jag har en titan Certina som matchade mina titanspikar i benet (utopererade nu...)![]()
Vad har du för mm på den?![]()
Dagsfärsk titanare.Sitter grymt trots fet storlek.
44mm x 18mmVad har du för mm på den?![]()
Jag har en titan Certina som matchade mina titanspikar i benet (utopererade nu...)![]()
![]()
Coolt! Jag har min kvar...
Shysst! Ref?![]()
När tydlighet står högt upp på prioritetslistan.
Ännu en med cool mil-spec-look. Ref?![]()
Mitt första eBay-köp från 10 år tillbaka är ju i titan![]()
Aquatimer 3536
![]()
![]()
Ja den är rätt kul! Roligt med lumen också på de tidiga..Den där är helt fantastisk! Deras bästa dykare någonsin och en av de bästa oavsett märke. Galet habegär...
Ja den är rätt kul! Roligt med lumen också på de tidiga..
![]()
Hehe, jag var nog inte liiika exalterad som du ärRätt kul...det var årets understatement![]()
Hehe, jag var nog inte liiika exalterad som du är![]()
Du slipper det till och med då den såldes för snart två år sedanNästan så att jag förtjänar den mer dåMen i och med att ingen har ringt från Svenska Spel ikväll heller så är det ingen idé att skriva upp sig på en hypotetisk kölista
![]()
Älskar den jäveln!Glömmer nästan bort att de sitter något på armen... Kontrast mot resterande pjäser i lådan!
![]()
Helgrym! Du har inte tröttnat och vill flippa?Älskar den jäveln!
![]()