Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Galet fin! Vad är det för ref?
Helt underbar. Men inser nu varför jag inte sett den ordentligt tidigare: 32 mmTack! 3361.
![]()
Den skulle sitta som en vigselring på dig.Helt underbar. Men inser nu varför jag inte sett den ordentligt tidigare: 32 mm![]()
Ja, tyvärrDen skulle sitta som en vigselring på dig.![]()
Extremt lång däremot för att vara 32 mm. Även extremt tunn och lätt. Men 32 är ju aldrig jättestort.Helt underbar. Men inser nu varför jag inte sett den ordentligt tidigare: 32 mm![]()
Lite smått sugen på den därCitizen kan också jobba med titan.![]()
Riktigt bra den där!
X-33 är en riktig grymmis, har alltid suktat lite efter en.
Den är bra faktiskt, har helt blundat för modellen innan. Synd att man inte är lika cool som Fuglesang bara. Han bar upp X-33an lite bättre på sin färd mot ISSRiktigt bra den där!![]()
Inget att tveka på, hitta ett fint exemplar och kör! Jag saknar länk till min tyvärr, annars är jag riktigt nöjd med den.X-33 är en riktig grymmis, har alltid suktat lite efter en.
Ja den rymdfärden var väl värd typ 640 000kr?Den är bra faktiskt, har helt blundat för modellen innan. Synd att man inte är lika cool som Fuglesang bara. Han bar upp X-33an lite bättre på sin färd mot ISSDen klockan såldes senare på Bukowskis, klubbat pris 660 000 sek. Snacka om premium.
![]()
Säljer min billigt, nöjer mig med 500 000. Du vet vart jag finns om du vill fyndaJa den rymdfärden var väl värd typ 640 000kr?![]()
Kikat lite på den men, förstår inte helt varför allt utom baklocket är i titan?![]()
![]()
Fick äntligen tummen ur och skaffade en Pelagos. Herregud vad bra den är! Borde köpt för flera år sedan![]()
Kan det vara något med metallernas respektive sprödhet/seghet?Kikat lite på den men, förstår inte helt varför allt utom backlocket är i titan?![]()