Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var går gränsen för bajsforskning?![]()
Var går gränsen för bajsforskning?![]()
Vet bara att är det mindre än en matsked räknas det som en fis. Troligen går undre gränsen således vid omkring 15mlVar går gränsen för bajsforskning?![]()
Och de kommer du vara till du har 500 inlägg, då blir du Borgare. Utnämningen sker vid herrtoaletten på Järntorget genom ett snabbt och hårt handslag. Titta inte personen i ögonen.Kan tillägga att gränsen för att sluta vara bonde och börja vara stadsbo är 200 inlägg, vilket jag nyss fick erfara![]()
"Alla" med litet antal inlägg vill ha mer för att "bli nån" och därför skriver man grattis till alla som köpt nya klockorVarför bryr sig man om antal inlägg? Surfar i princip alltid på KS från mobilen och då syns det inte om man inte går in på profilen. Inte f*n tänker jag i vart fall att wow den har x antal inlägg, den är credig. Klart det är ett plus vid köp och sälj men i övrigt, nej.
Du och jag och en flaska vaselin?Och de kommer du vara till du har 500 inlägg, då blir du Borgare. Utnämningen sker vid herrtoaletten på Järntorget genom ett snabbt och hårt handslag. Titta inte personen i ögonen.![]()
Du och jag och en Glycine.Du och jag och en flaska vaselin?
Tankar kring ratio antal inlägg vs antal likes? Vad är creddigt där, att ha hög, medel eller låg?"Alla" med litet antal inlägg vill ha mer för att "bli nån" och därför skriver man grattis till alla som köpt nya klockor
Skämt åsido... Jag tycker olika epitet höjer stämningen lite på forumet.![]()
Du vet att de med bred resår är de absolut skönaste på marknaden.Strax söder om bromsspåren i dina dressmanfillingar!![]()
Du vet att de med bred resår är de absolut skönaste på marknaden.
Lärde mig av @RicVinJa, du brukar ju säga det.![]()
Fråga @RicVin angående likes...flest vinner?Tankar kring ratio antal inlägg vs antal likes? Vad är creddigt där, att ha hög, medel eller låg?
Snacka skit om dressman? Nä nu JÄVLAR!Strax söder om bromsspåren i dina dressmanfillingar!![]()
Va faan?! Här lämnar man landet ett tag och då blir det HATSTORM mot en i ngn obskyr jävla tråd.
Nää fy F.N!!
Var glad att det inte var det motsatta... Det är än värre att bli bortglömd.Va faan?! Här lämnar man landet ett tag och då blir det HATSTORM mot en i ngn obskyr jävla tråd.
Nää fy F.N!!
Jag försöker iaf även om det känns hopplöst haha.Du jobbar ju å andra sidan hårt på att få tillbaka din förlorade postcount...
Inte ens adeln har koll på grammatiken längre...![]()
Det sega med att behöva boosta antalet inlägg och klättra i "titlar" är ju att det blir väldigt mycket trams. Framförallt från börjanJag försöker iaf även om det känns hopplöst haha.
Meningen är ju egentligen att inlägg förhoppningsvis ska ha en viss betydelse o inte bara trams
Sen är man ju en periodare haha
Jo visst men jag ser det så här (ks, inlägg osv):Det sega med att behöva boosta antalet inlägg och klättra i "titlar" är ju att det blir väldigt mycket trams. Framförallt från början![]()
Och vad är 1:a priset?Det sega med att behöva boosta antalet inlägg och klättra i "titlar" är ju att det blir väldigt mycket trams. Framförallt från början![]()
Håller med!Jag hade hellre sett att man räknade och rankades efter gillande man mottas än antal inlägg![]()
Du ser ingen risk att folk skulle slänga ur sig ännu fler publikfriande kommentarer med "humor" bara för att få likes (tänk FB)?Jag hade hellre sett att man räknade och rankades efter gillande man mottas än antal inlägg![]()