marmot
Silver
Typiskt!Vi har redan haft liknande? "Back to school temat" var väl hösten -16, med titlar som "magister" och "ettakluddare"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typiskt!Vi har redan haft liknande? "Back to school temat" var väl hösten -16, med titlar som "magister" och "ettakluddare"...
Polisaspirant
Polisassistent
Polisinspektör
Polisinspektör
(chef grupp)
Poliskommissarie
Polissekreterare
Polisintendent
Polismästare
Polisöverintendent
Polismästare
Biträdande polisdirektör
Polisdirektör
Rikspolischef
Högsta "titeln" ska väll i sådant fall vara Leif G.W. PerssonPolisaspirant
Polisassistent
Polisinspektör
Polisinspektör
(chef grupp)
Poliskommissarie
Polissekreterare
Polisintendent
Polismästare
Polisöverintendent
Polismästare
Biträdande polisdirektör
Polisdirektör
Rikspolischef
I ditt fall får du 361,6 % likes per inlägg o jag själv 313,8%Bra förslag. Då slår jag t o m den som har flest inlägg på KS: @yonsson.
Lägg in ett par bilder i dagens klocktråd så drar du ifrån Fille i ett nafs!I ditt fall får du 361,6 % likes per inlägg o jag själv 313,8%
Fast jag vet nog inte om det skulle bli varken bra eller rättvist ändå i längden..
Haha mmm. Nog snarare där jag postar minstLägg in ett par bilder i dagens klocktråd så drar du ifrån Fille i ett nafs!![]()
Men du skulle få upp din ratio rejält!Haha mmm. Nog snarare där jag postar minst![]()
La upp 2st för din skull haha.Men du skulle få upp din ratio rejält!![]()
Jag ska bomba tråden med suddiga wristshots och gå om både dig och Fille!!!La upp 2st för din skull haha.
Skämt o sido![]()
Som sagt, jag är ju ingen likes-jägare men släng upp lite du så ska jag lajka som fanJag ska bomba tråden med suddiga wristshots och gå om både dig och Fille!!!![]()
Ellerjag är ju ingen likes-jägare
Bästa vore väl i så fall att se till att få mycket likes i lifestyle där likes räknas med inte inläggen. Blir ju en oändligt bra ratio.Lägg in ett par bilder i dagens klocktråd så drar du ifrån Fille i ett nafs!![]()
KS-lifehack.Bästa vore väl i så fall att se till att få mycket likes i lifestyle där likes räknas med inte inläggen. Blir ju en oändligt bra ratio.
*KS-likeshack.KS-lifehack.
Fast postaren ovanför dig råkar vara admin och såvitt jag vet den som även kodat hemsidan. Klart han ska vara Darth Maul ;-)Kul tema på nya titlarna, synd bara att det är så jääkla lång till de riktigt balla(se posten ovan)![]()
Fasiken daviden; du är ju hackerhjärnan - tycker allt du och denke ska byta. Jag tror Denke dessutom är en jäkel på laserdubbelsvärdspjut (eller vad det nu egentligen kallas!?)
Ful avatar dock med titeln.Det nya temat går bra ihop med min avatar![]()
Känns som om X-wing och Y-wing pilot är lite lika?
Tror att y är manligare.Känns som om X-wing och Y-wing pilot är lite lika?
Kanske dags att komma ut: jag har inte sett någon star wars film alls. Känner bara igen r2d2 och c-3po.För en som är lagom inbiten i Star wars, vilka nivå för vad?