• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Titel? Bonde, stadsbo, friend of KS mm...

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Detta är ett riktigt coolt tema. Nackdelen är att hierarkin blir lite otydlig.
Får väl hoppas på tydlig cosa nostra-hierarki nästa gång, och att Friends of KS blir Friend of Ours. :)
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
IMG_9260.PNG
- Vad jobbar du med?
- Jag kör kamel.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Jag har inte heller sett Star Trek-filmerna. Kan någon vänlig själ upplysa vad som rankas högst etc.
Om du läser antal inlägg som står under titeln borde du efter helgen ha en hum om hur de rankas ;)

Bilder är lättare att ta till sig än text så jag föregår med gott exempel:

Skärmklipp.JPG


Rebel soldier = FAS3
X-Wing pilot = Banktjänsteman
 

jerik

Omega
Guran förblir Guran och du kan ju hålla dig till StarTrek i en annan dimension.:D
Hierarkier kan förändras. En vargflock är bästa beskrivningen på hur en hierarki fungerar. Där är strikt rangordning, men den överordnade får alltid räkna med att då och då utmanas av den underordnade.

Förlorar utmanaren är det bara att sticka svansen mellan benen och hoppas på bättre lycka nästa gång. Vinner utmanaren är hierarkin förändrad.

fantomen.jpg
 
Topp