Rookien
Silver
Nope, verkar försvunnit för samtliga.Är det bara jag som blivit av med min Friends of KS titel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope, verkar försvunnit för samtliga.Är det bara jag som blivit av med min Friends of KS titel?
Har sett några alldeles nyligt.Nope, verkar försvunnit för samtliga.
Bra ide´för oss som inte sett en enda Star Wars. Kommer inte att orka göra det heller.Vore kul om någon orkade lista titlarna i hierarkisk ordning
Det enda som hade varit bättre är Battlestar Galactica![]()
Frucking yes!Hear hear!
- Vad jobbar du med?
Om du läser antal inlägg som står under titeln borde du efter helgen ha en hum om hur de rankasJag har inte heller sett Star Trek-filmerna. Kan någon vänlig själ upplysa vad som rankas högst etc.
Guran förblir Guran och du kan ju hålla dig till StarTrek i en annan dimension.Jag har inte heller sett Star Trek-filmerna. Kan någon vänlig själ upplysa vad som rankas högst etc.
Min verkar finnas kvar. Hade dock hellre haft titeln "knugen" eller "noppe"Är det bara jag som blivit av med min Friends of KS titel?
Syltan = Syltan?Rebel soldier = FAS3
X-Wing pilot = Banktjänsteman
Hierarkier kan förändras. En vargflock är bästa beskrivningen på hur en hierarki fungerar. Där är strikt rangordning, men den överordnade får alltid räkna med att då och då utmanas av den underordnade.Guran förblir Guran och du kan ju hålla dig till StarTrek i en annan dimension.![]()
Syltan = Risig lunchrestaurang.Syltan = Syltan?
Star wars kul. Mafia vore oxå jävligt fint. Typ Mafia Big Wig, Don, capo, concierge...Detta är ett riktigt coolt tema. Nackdelen är att hierarkin blir lite otydlig.
Får väl hoppas på tydlig cosa nostra-hierarki nästa gång, och att Friends of KS blir Friend of Ours.![]()
Som serverar kalvsyltan på din profilbildSyltan = Risig lunchrestaurang.
Nu verkar dom ha hittat er också, sorryEller är för anonyma så en glöms borthehe
Om du läser antal inlägg som står under titeln borde du efter helgen ha en hum om hur de rankas
Bilder är lättare att ta till sig än text så jag föregår med gott exempel:
![]()
Rebel soldier = FAS3
X-Wing pilot = Banktjänsteman
Eller kolla på lite. Filmerna går väll för jämnan på kanal 5. Precis som TV3 alltid kör James Bond rullarna från första till sista för att sedan börja om.
Jag kunde inte bara låta bli att spela såradDet är för att @Philippe Stern ska haja. Hans referensramar är väldigt snäva!![]()