• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Titel? Bonde, stadsbo, friend of KS mm...

jag vill ha ewoks :D
chewieewoks.jpg

Vad står det där Friends of KS för? Jag råkar känna någon som har den titeln i skrivandes stund. Enligt honom själv var han snarare motsatsen och har ingen aning om hur, när och varför han fick det där. Han tror att det handlar om någon sorts ironi.

Vad står det där Friends of KS för? Jag råkar känna någon som har den titeln i skrivandes stund. Enligt honom själv var han snarare motsatsen och har ingen aning om hur, när och varför han fick det där. Han tror att det handlar om någon sorts ironi.
De flesta som deltog i en liten fundraiser för driften av KS för något år sedan fick den titeln.

De flesta som deltog i en liten fundraiser för driften av KS för något år sedan fick den titeln.
Jag har sett tidigare att detta ska vara anledningen, men den jag känner hävdar att han aldrig någonsin donerat något till forumdriften. Han var en kortvarig medlem. Däremot gav han till Barncancerfonden, så det är väl därför.

Då hänger jag med på vad den titeln står för.

Tillbaka
Topp