Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda som hade varit bättre är Battlestar Galactica![]()
So say we allHear hear!
Jar Jar Binks känns mer korrektPilot? WTF!!!!
I´m full time multi-tasking Jedi.
Kapish??
Inte jag heller men The Dark Side (KS-ledning) kände kanske en "disturbance in the force"Jag kanske är blind men ser inte så många övertramp av allvarligare karaktär där inte.
/Bantha
Och det värsta the dark lords kom på var Sylta!(?). Du kom lindrigt undan! Kunde varit Lutfisk.Inte jag heller men The Dark Side (KS-ledning) kände kanske en "disturbance in the force"![]()
Funderar på att dvävlas i hopp om att få titeln Bantha. Men jag lär sluta som lutfiskOch det värsta the dark lords kom på var Sylta!(?). Du kom lindrigt undan! Kunde varit Lutfisk.![]()
dokumentärFast det är bara på film.
Är det bara jag som blivit av med min Friends of KS titel?
Skumt, vissa verkar ha den kvar. Men outgrundliga äro admins vägar
Skulle vara såååå lycklig om jag skulle få se dom för första gången igenÄr det nu jag måste se dom dära Star Wars filmerna för att förstå vad min titel innebär.![]()
Samma här, får se vad det kan bli av dettaÄr det bara jag som blivit av med min Friends of KS titel?
Samma här, nu är jag istället pilot åt @TiEÄr det bara jag som blivit av med min Friends of KS titel?
De flesta som deltog i en liten fundraiser för driften av KS för något år sedan fick den titeln.Vad står det där Friends of KS för? Jag råkar känna någon som har den titeln i skrivandes stund. Enligt honom själv var han snarare motsatsen och har ingen aning om hur, när och varför han fick det där. Han tror att det handlar om någon sorts ironi.
Jag har sett tidigare att detta ska vara anledningen, men den jag känner hävdar att han aldrig någonsin donerat något till forumdriften. Han var en kortvarig medlem. Däremot gav han till Barncancerfonden, så det är väl därför.De flesta som deltog i en liten fundraiser för driften av KS för något år sedan fick den titeln.