Nu ska vi inte snöa in på UranusThe outer rimjob...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu ska vi inte snöa in på UranusThe outer rimjob...
Perfekt tema, nu behöver vi bara jobba lite på tekniken så vi kan erövra Mars och bygga ett nytt utopiskt samhälle för KS:are.
Jo. Det är ju dessutom rätt länge sedan insamlingen var, så jag tycker nog det börjar vara dags att droppa den där titeln nu. Den börjar vara tråkig.
You never know...Roligt tema, det enda som jag nu saknar är lite easter eggs, ala "The Konami Code", finns det något kul att leta efter @daviden?
Du måste ju bara byta R i ditt namn mot ett W...Grymt med Star Wars tema, hoppas på Twin Peaks tema när nya kommer 2017.
Perfekta titlar! Speciellt för oss som är galna i Star Wars![]()
Hellre en X-Wing pilot än en rebel soldier..Nej. Min övertygelse mot den mörka sidan gör min titel som x-wing fighter förolämpande. rebel scum...
Inte helt fel att vara en AT-ST driver!
Vafan, helt plötsligt blev ju "Friends of KS" inte coolast längre...
![]()
Den var ju grym! Behöver nog star wars lego hemma...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
SDGA005 Star Wars R2-D2 Special EditionSå sjukt cool! Vilken modell är det? Känner vibbar från 80-talet...
Måste vara, vad annars liksom?Asså jag fattar inte, AT-ST är det samma som Aqua Terra STål?