• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Titel? Bonde, stadsbo, friend of KS mm...

Perfekt tema, nu behöver vi bara jobba lite på tekniken så vi kan erövra Mars och bygga ett nytt utopiskt samhälle för KS:are.

Frågan är hur våra klockor kommer att fungera på Mars, då det marsianska dygnet är längre än det jordiska. År och månader stämmer ju inte heller överens, vilket kan skapa problem för klockor med evighetskalendrar.

Fast det är klart, de flesta moderna klockor som är något att ha har väl redan marsiansk tidvisning som en extra komplikation? Eller finns det några modeller som fortfarande saknar detta?
 
Roligt tema, det enda som jag nu saknar är lite easter eggs, ala "The Konami Code", finns det något kul att leta efter @daviden?
 
Senast ändrad:
IMG_0424.JPG
 
Stort tack till admin för våra nya titlar säger en stor star wars entuiast:)
 
Första gången min sambo visat intresse för klocksnack. Hon gick igenom de nya titlarna med mycket stort intresse och viss glädje. Själv tittar jag inte på "space opera" som hon menar att filmerna tillhör. Tycker dock att det är roligt med nya titlar även om jag inte riktigt fattar.
 
Tillbaka
Topp