macallan
Basic
Tackar. Men det har löst sigHej
Jag har denna cal 2530
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar. Men det har löst sigHej
Jag har denna cal 2530
kan denna stämma?Söker en 10-sidig Omega constellation krona till en 14393 (den tunna varianten).
Även tacksam om någon känner till referensnummer på kronan
Det är den tjockare varianten tyvärr. Kom över denna bild och jag behöver en 4204. Tackar ödmjukast för du tog tid tid iafkan denna stämma?
Crown, Omega Constellation, NOS Naiad*, steel, Diam: 5.2 mm.
NOS Super-rare vintage OMEGA Constellation stainless steel crown with the -50's logotype and "Naiad" star. Last picture an example of the crown-type fitted. Fits calibers: 351, 352, 354, 501, 503, 504, 505 Diameter: 5 - 5.2 mm. Height: 2.9 mm. Tube: 2.5 mm. Thread: 0.90 mm.urdelar.se
Skulle kolla tradera och en säljare som heter OraPassion, han har grymt mycket glas, han har mer än det som han har ute på annonsGod kväll,
Undrar om nån sitter på ett akrylglas som skulle passa denna? Ska alltså pressas fast med bezeln.
(På bilden ser det ut som jag tagit mått på bezeln men har tagit yttermåttet där glaset ska på boetten)
Tack på förhand!
Tack för tipset Ska kolla!Skulle kolla tradera och en säljare som heter OraPassion, han har grymt mycket glas, han har mer än det som han har ute på annons