Tack men jag hittade faktiskt på ett skräpverk med ett AS 1130 längst ned i lådanJag kan ha, ska kolla. Återkommer.
Tack ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack men jag hittade faktiskt på ett skräpverk med ett AS 1130 längst ned i lådanJag kan ha, ska kolla. Återkommer.
Har inte hunnit kolla än. Hör av dig om du behöver.Tack men jag hittade faktiskt på ett skräpverk med ett AS 1130 längst ned i lådan
Tack ändå!
Kolla med Squale? Hade trevlig kontakt med Marc Frankel där. Schysst snubbeToppentråd!
Skulle vilja ha ett insert till min Squale. Några tips?
TackarKolla med Squale? Hade trevlig kontakt med Marc Frankel där. Schysst snubbe
Såpass alltså! De har alltså NOS-delar liggande och är beredda att släppa lite på lagret?Kolla med Squale? Hade trevlig kontakt med Marc Frankel där. Schysst snubbe
Verkar så . Finns olika på olika ställen i världen. Dom ville ha en bild av klockan när man mailade . Men testa gnomonwatches . Squale.it Squale.ch . Dock är inte Squale.se särskilt villiga att svara .Såpass alltså! De har alltså NOS-delar liggande och är beredda att släppa lite på lagret?
Nu äger jag ingen Squale just nu men det är bra att vet.Verkar så . Finns olika på olika ställen i världen. Dom ville ha en bild av klockan när man mailade . Men testa gnomonwatches . Squale.it Squale.ch . Dock är inte Squale.se särskilt villiga att svara .
BumpPerfekt tråd, smart drag @Zacke. Jag utnyttjar tråden direkt och skickar ut en efterlysning :
- Jag söker efter ett par Rolex 580 ändlänkar.
Har en boett som liknar den. Men hur glaset ser ut? Måste det vara nytt? Tror det suttit en Genia tavla in den.Söker ett litet sportur-glas, 23,7 - 23,9 mm. Profilen syns skapligt i bild två och tre.
Väl möt!
Hej det behöver inte vara nytt. Jag kan putsa. Det som satt i har krympt och sitter löst när jag gjort ren boetten.Har en boett som liknar den. Men hur glaset ser ut? Måste det vara nytt? Tror det suttit en Genia tavla in den.
Det var 24 eller t.o.m 24,1 mm så det sket sig. Stod Drott i baklocket.Hej det behöver inte vara nytt. Jag kan putsa. Det som satt i har krympt och sitter löst när jag gjort ren boetten.
Edit, fast NOS är aldrig fel!
Tack för att du kollade!Det var 24 eller t.o.m 24,1 mm så det sket sig. Stod Drott i baklocket.
Ingen som har ett litet glas? Någon här måste väl ha köpt en lot glas från tradera med lite mindre glas!?Söker ett litet sportur-glas, 23,7 - 23,9 mm. Profilen syns skapligt i bild två och tre.
Väl möt!
Jag fick hem alldeles för många små plexi igår!Ingen som har ett litet glas? Någon här måste väl ha köpt en lot glas från tradera med lite mindre glas!?
Jag skicka pm om en stund!Jag fick hem alldeles för många små plexi igår!
Edit: ner till 24.0 :/ ska kolla i gamla lagret oxå
Jag har flera 24.0 som har krymt till 23.7 -23.9ish om du vill ha? Verkar stämma mes profil oxå
Toppentråd!
Skulle vilja ha ett insert till min Squale. Några tips?
Kolla med Squale? Hade trevlig kontakt med Marc Frankel där. Schysst snubbe
Har nu fått svar. 120 EUR + moms + frakt. Känns ju rätt mkt för en bezel med tanke på klockans ringa värde. Men gillar den verkligen och en nos bezel hade suttit som en smäckSåpass alltså! De har alltså NOS-delar liggande och är beredda att släppa lite på lagret?
Nämen wow! Coolt att det fanns! Värdet på den där med nos bezel lär ju vara rätt bra!? Grym ifall du frågar mig! Kör!Har nu fått svar. 120 EUR + moms + frakt. Känns ju rätt mkt med tanke på klockans ringa värde. Men gillar den verkligen och en nos bezel hade suttit som en smäck
Svåra beslut...
Tack! Ja kanske det, tänkte att den nog inte blir mkt mer värd än 4k...? Då kanske jag ska slå till iaf...Nämen wow! Coolt att det fanns! Värdet på den där med nos bezel lär ju vara rätt bra!? Grym ifall du frågar mig! Kör!
Dom är inte billiga precis . Frågade om krona till en Squale .Den skulle kosta nåt liknande . Kanske kan du sälja av den gamla och få en slant åter . Cool att det finns ändå .
Har nu fått svar. 120 EUR + moms + frakt. Känns ju rätt mkt för en bezel med tanke på klockans ringa värde. Men gillar den verkligen och en nos bezel hade suttit som en smäck
Svåra beslut...
Så coolt att det fanns! Fick du någon bild?Ja svincool och bra att det går! Prova maila Rolex lixom
Tror jag ska köra trots allt. Då har jag en superfin dykare för 5k
Nej, och det finns risk att det blir fel om jag inte skickar klockan. Men ska ta fler bilder och försöka få rätt på ref etc så borde risken minska iafSå coolt att det fanns! Fick du någon bild?
Stort tack @Fadershan! Blev bra med ett nytt glas! Något lägre men inga problem!Jag fick hem alldeles för många små plexi igår!
Edit: ner till 24.0 :/ ska kolla i gamla lagret oxå
Jag har flera 24.0 som har krymt till 23.7 -23.9ish om du vill ha? Verkar stämma mes profil oxå
Ahh tjusigt! Nemas problemas!