bumpBump
Eftersöker fortfarande 580 ändlänkar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
bumpBump
Eftersöker fortfarande 580 ändlänkar
nya kostar 1.5ksek (just sayin)..
Någon som har en setting lever spring till ett AS 1475, alarm-verk? Eller ett reservdelsverk kanske?
Edit; del 445
Jag såg det också, finns även på eBay. Skickad en beställning från cousins i veckan, så nu dröjer det nog ett tag tills det är dags igen. Så jag tänkte om någon hade en liggande.
Jag såg det också, finns även på eBay. Skickad en beställning från cousins i veckan, så nu dröjer det nog ett tag tills det är dags igen. Så jag tänkte om någon hade en liggande.
Tack för erbjudandet, men jag tog hem en från eBay precis.Tänkte faktiskt skicka iväg en beställning till cousins nu i helgen, hör av dej du vill att jag tar hem en
BumpSer efter en ''linne'' tavla till min Tudor 74000
Fin den där! Hade span varje dag i 9-10 dagar!Söket ett glas till denna kronograf. Det som satt i har krympt och det nya som sitter i är för litet. 346 bör blir bra. Hoppas någon har! Väl mött!
Ja den är riktigt fin! Har ganska länge kollat efter en telemetre-krono och den här kunde jag inte hålla tassar borta från. En trevligt stålboett och bra storlek också, 38 mmFin den där! Hade span varje dag i 9-10 dagar!
Snäpp eller skruv?Hej,
Tar tacksamt emot tips på en bra boettöppnare. Om någon har en över så är jag spekulant!
//Pålle
Kom in till mig så kan du låna min värsting, de där är svåra annars. Om du inte har en riktigt stor -bra- skiftnyckel, eller limmar på en mutter.
Efterlysningen kan tas ner. Objektet är funnet.
Är det mineral eller acryl glas? Vad sitter i det runda spåret? Är det nån glasring typ? Kul modell men kan nog bli nästan omöjligt att hitta+ Finns några som customtillverkar glas. Men kostar säkert en slant.Söker med ljus och lykta efter ett glas till en sån här Alpina President. Ovanlig klocka i sig med ännu mer ovanligt glas. Sexkantigt plexi som fästes från insidan.
Det är akryl. Det satt ingenting där när jag köpte klockan, men möjligt att det var någon typ av glasring. Ovanlig modell så svårt att hitta referensex.Är det mineral eller acryl glas? Vad sitter i det runda spåret? Är det nån glasring typ? Kul modell men kan nog bli nästan omöjligt att hitta+ Finns några som customtillverkar glas. Men kostar säkert en slant.
Hittade du visare? Jag skulle behöva en minutvisare till minTänker på sådana som sitter på nu, men som inte är trasiga
Nope..Hittade du visare? Jag skulle behöva en minutvisare till min