Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inget proffs på glas till rolex, kan det här vara rätt för digIngen som har en möjlighet att hjälpa mig rädda min 5513? Skulle vara evigt tacksam om någon har ett nytt eller begagnat T19 superdome.
Gissar att bara the real deal gäller? Annars påstås ju MY:s vara bästa ”replican”.Ingen som har en möjlighet att hjälpa mig rädda min 5513? Skulle vara evigt tacksam om någon har ett nytt eller begagnat T19 superdome.
Är inget proffs på glas till rolex, kan det här vara rätt för dig
https://m.ebay.com/itm/Verlux-pour-...599774?hash=item5b36b1189e:g:7R8AAOSwBOtY-L4E
Tack! Jag letar dock ett original. Jag har aldrig varit nöjd med formen på de AM som jag testat.Gissar att bara the real deal gäller? Annars påstås ju MY:s vara bästa ”replican”.
http://www.classicwatchrepair.com/english/shop/rolex-5513-submariner-replacement-domed-crystal
Är det här vad du söker? Dock sprucket i nederkant, vet ej om det är genomgående dock.Tack! Jag letar dock ett original. Jag har aldrig varit nöjd med formen på de AM som jag testat.
Ingen som bytt och har ett använt i någon gammal påse från en urmakare?
Nästan! Det där ser ut som ett dome. Det på mitten av bilden jag postat. Superdome är lite brantare från kanten och i princip platt på mitten.Är det här vad du söker? Dock sprucket i nederkant, vet ej om det är genomgående dock.
misstänker att du kollat VRF?!Nästan! Det där ser ut som ett dome. Det på mitten av bilden jag postat. Superdome är lite brantare från kanten och i princip platt på mitten.
Tack ändå! Fler som har gamla glas från service? Evig tacksamhet och en fin peng utlovas.
Då erbjuds man bara skit av sopor som försöker sälja AM som NOS.misstänker att du kollat VRF?!
ajdå - AM tenderar att spricka inom loppet av två månader obetingat årstid (det har hänt mig två gånger, dvs 100% av de gånger jag testat AM!!)..Då erbjuds man bara skit av sopor som försöker sälja AM som NOS.
HejSökes bezel (glasring) till Omega Geneve.
Även tips om ev. återförsäljare tas gärna emot!
Tack!
/I
Farfars klocka i Stockholm tenderar att sitta på många delar till vintage-omegor. Kolla där.Sökes bezel (glasring) till Omega Geneve.
Även tips om ev. återförsäljare tas gärna emot!
Tack!
/I
Samma här, köpt två T39 superdome AM och bögge sprack efter några dagar.ajdå - AM tenderar att spricka inom loppet av två månader obetingat årstid (det har hänt mig två gånger, dvs 100% av de gånger jag testat AM!!)..
När du skriver "svärdvisare" hur tänker du då att de ser ut? För mig är svärdvisare som sitter på bla ploppen och sm300. Det är inte dauphine du tänker på?Detta borde kunna gå:
Söker en korrekt krona til min nya Tissot
Två korrekta svärdvisare hade inte heller varit fel
Tänker på sådana som sitter på nu, men som inte är trasigaNär du skriver "svärdvisare" hur tänker du då att de ser ut? För mig är svärdvisare som sitter på bla ploppen och sm300. Det är inte dauphine du tänker på?
De är ju charmiga!Tänker på sådana som sitter på nu, men som inte är trasiga
Nja, inget fan av minutvisaren. Ska försöka bocka till vid service om jag inte råkar hitta en helDe är ju charmiga!
KrockskadadTänker på sådana som sitter på nu, men som inte är trasiga
Haha ja kanske det. Caset har väl också sett bättre dagar, men Tissot är Tissot - och förtjänar uppfräschning och ett långt livKrockskadad