• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden där rätt klocka får fel band. Ej för känsliga läsare.

Vad kan gå fel med flamingos?

IMG_2440 copy.jpg

Alldeles för mycket är precis lagom!
 
Har en liten guldklocka som jag skulle vilja para ihop med ett nytt läder. Jag tycker guld gifter sig kusligt bra med ett läder, kanske ödla kan funka med en slags ljus orange ton. Facit är detta strap från Theo&Harris nedan men gärna till ett bättre pris och med shop inom EU. Mått 17-18mm. Skulle verkligen uppskatta tips kära KS:are.
Skärmavbild 2019-05-08 kl. 23.42.21.png
 
Har en liten guldklocka som jag skulle vilja para ihop med ett nytt läder. Jag tycker guld gifter sig kusligt bra med ett läder, kanske ödla kan funka med en slags ljus orange ton. Facit är detta strap från Theo&Harris nedan men gärna till ett bättre pris och med shop inom EU. Mått 17-18mm. Skulle verkligen uppskatta tips kära KS:are.
Skärmavbild 2019-05-08 kl. 23.42.21.png
Denna tråden är till för band som INTE passar :angel: sök lite och du kommer finna en tråd där forumvänner kan tipsa dig om bra band :)
 
SEK 38.47 21%OFF | 20 mm Brand Army Sports nato fabric Nylon Bands Buckle belt watchband accessories For 007 James bond Watch Strap
https://s.click.aliexpress.com/e/b92cSCGY

Beställ många så att postens avgifter inte äter upp mellanskillnaden
Tackar för tipset :rolex: Får se om jag köper från Aliexpress, eller om det blir cheapestnatostraps.. Kommer nog beställa en hel del andra band samtidigt med några vänner så man får 20% från den hemsidan, men aliexpress är helt klart ett alternativ:)
 
Rätt mässa, fel stad. Jobbade på mässan i Göteborg och då slank ett par ner i väskan! :)
Förstår, hade förmånen att få en företagsbiljett och bara gå runt och avnjuta bärs på mässan:angel: Men tack för inspiration av band samt tack till EmilE för att du hittade hemsidan, nu är tre stycken band på väg hem. Bild kommer:woot:
 
Tillbaka
Topp