demondave
Silver
Vad kan gå fel med flamingos?
Alldeles för mycket är precis lagom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kan gå fel med flamingos?
Alldeles för mycket är precis lagom!
Jag är nog ensam om att tycka att det där var rätt coolt. Garanterad succé bakom baren på exempelvis RhodosVad kan gå fel med flamingos
Nejdå, jag håller med. Riktigt fin semester-outfit!Jag är nog ensam om att tycka att det där var rätt coolt. Garanterad succé bakom baren på exempelvis Rhodos
Verkligen! Lite vibes från SällskapsresanNejdå, jag håller med. Riktigt fin semester-outfit!
Jag vet iofs inte om det är en bra sak...Verkligen! Lite vibes från Sällskapsresan
Jag är nog ensam om att tycka att det där var rätt coolt. Garanterad succé bakom baren på exempelvis Rhodos
Jäklar! Har svårt överlag för breitling men med det bandet hade jag gärna haft en på härliga sommardagar eller på semesternVad kan gå fel med flamingos?
Jäklar! Har svårt överlag för breitling men med det bandet hade jag gärna haft en på härliga sommardagar eller på semestern
Du inspirerar mig verkligen Vart köpte du bandet? Fick ett ha-begär till min sub TT nu.. kan bli hur bra som helst i sommar det härDå kanske du uppskattar denna bättre!
Du inspirerar mig verkligen Vart köpte du bandet? Fick ett ha-begär till min sub TT nu.. kan bli hur bra som helst i sommar det här
Du inspirerar mig verkligen Vart köpte du bandet? Fick ett ha-begär till min sub TT nu.. kan bli hur bra som helst i sommar det här
Då skulle man bunkrat upp...Frankly Straps, detta är de jag har. Verkar dock vara så att bolaget inte längre existerar..
Då skulle man bunkrat upp...
Hört att priserna brukar rusa när de tas ur produktion
Hittade en riktig guldgruva för riktigt fula band ifall någon fått inspiration att köpa.
Kommer garanterat bli att klicka hem ett flamingo
https://www.cheapestnatostraps.com/collections/graphic-nato-straps/products/flamingo-nato-strap
Denna tråden är till för band som INTE passar sök lite och du kommer finna en tråd där forumvänner kan tipsa dig om bra bandHar en liten guldklocka som jag skulle vilja para ihop med ett nytt läder. Jag tycker guld gifter sig kusligt bra med ett läder, kanske ödla kan funka med en slags ljus orange ton. Facit är detta strap från Theo&Harris nedan men gärna till ett bättre pris och med shop inom EU. Mått 17-18mm. Skulle verkligen uppskatta tips kära KS:are.
Denna tråden är till för band som INTE passar sök lite och du kommer finna en tråd där forumvänner kan tipsa dig om bra band
Fair enough!
Då skulle man bunkrat upp...
Hört att priserna brukar rusa när de tas ur produktion
Snyggt!Fick lite feeling efter gårdagens konversation.
Är detta sommarens kombo?
Jäklar nu snackar vi, vilken kombo!! Lite OT men måste fråga, fick du sigtuna stickern på stockholm beer and whisky? Om jag inte missminner mig har jag en likadan sen förra årets bravader.Fick lite feeling efter gårdagens konversation.
Är detta sommarens kombo?
Tackar för tipset Får se om jag köper från Aliexpress, eller om det blir cheapestnatostraps.. Kommer nog beställa en hel del andra band samtidigt med några vänner så man får 20% från den hemsidan, men aliexpress är helt klart ett alternativSEK 38.47 21%OFF | 20 mm Brand Army Sports nato fabric Nylon Bands Buckle belt watchband accessories For 007 James bond Watch Strap
https://s.click.aliexpress.com/e/b92cSCGY
Beställ många så att postens avgifter inte äter upp mellanskillnaden
Jäklar nu snackar vi, vilken kombo!! Lite OT men måste fråga, fick du sigtuna stickern på stockholm beer and whisky? Om jag inte missminner mig har jag en likadan sen förra årets bravader.
Förstår, hade förmånen att få en företagsbiljett och bara gå runt och avnjuta bärs på mässan Men tack för inspiration av band samt tack till EmilE för att du hittade hemsidan, nu är tre stycken band på väg hem. Bild kommerRätt mässa, fel stad. Jobbade på mässan i Göteborg och då slank ett par ner i väskan!
Förstår, hade förmånen att få en företagsbiljett och bara gå runt och avnjuta bärs på mässan Men tack för inspiration av band samt tack till EmilE för att du hittade hemsidan, nu är tre stycken band på väg hem. Bild kommer
Do it! Kommer aldrig ske annars