Håller med dig!Den här kombon får det allt att svida till i ögonen...
Skulle varit Racing och guld...
https://klocksnack.se/threads/tråde...för-känsliga-läsare.67775/page-4#post-1814917
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med dig!Den här kombon får det allt att svida till i ögonen...
Ögongodis ju!Håller med dig!
Skulle varit Racing och guld...
https://klocksnack.se/threads/tråden-där-rätt-klocka-får-fel-band-ej-för-känsliga-läsare.67775/page-4#post-1814917
Seamasterlänken. Den funkar aldrig. ALDRIG!
Jag gillar den på Seamaster. Kanske inte lika mycket på annat dockSeamasterlänken. Den funkar aldrig. ALDRIG!
Måste erkänna att jag gillar kombon. Perfekt sommarkombo.Den här kombon får det allt att svida till i ögonen...
Jag är beredd att hålla med.Jag gillar den på Seamaster. Kanske inte lika mycket på annat dock
Å tvi satan vad hemskt att behöva tvingas skåda detta övergrepp! Att det är en tvärfet klocka gör det hela ännu värre!
Tuna på lädernato, passar varken i havet eller i öknen men väl i den här tråden! Tänkte först lägga den i dagens vintageur men misstänker att @Gummo skulle sparka mig på smalbenet.
Jag tycker att ser bättre ut än original länken.Mitt spontanköp på ebay sent en rödvinskväll på semestern känns som det inte flyger.
Mockakänslabandet på en dykare.
Vad gör inte?Jag tycker att ser bättre ut än original länken.
Tycker det ser bra utMitt spontanköp på ebay sent en rödvinskväll på semestern känns som det inte flyger.
Mockakänslabandet på en dykare.
Blir som en helt annan klocka, dock väldigt bra eller va säger ni?
Tycker det var snyggt! Kanske ännu bättre på svart gummi?
Höll det tillsammans med klockan också men i mitt tyckte så passade vita bättre faktiskt.
Men kanske får bli nästa
Det där var nog det fulaste jag sett hitillsSeamasterlänken. Den funkar aldrig. ALDRIG!
inte det minsta vedervärdigt. inte speciellt snyggt heller, håller med tidigare inlägg; svartBlir som en helt annan klocka, dock väldigt bra eller va säger ni?
Sylvester stallone möter bengt alsterlind... platsar definivt i tråden i mina ögon ;-)Fick höra att denna kombo passar bra i min egen tråd?!?
Vad säger panelen?
Måste köpa ett vitt gummi känner jag.Blir som en helt annan klocka, dock väldigt bra eller va säger ni?
Brutus is my kind of guySylvester stallone möter bengt alsterlind... platsar definivt i tråden i mina ögon ;-)
Förstår inte problemet med julaftonsklockan, bortsett från avsaknaden av snö utanför fönstret.Kom just på att även min Glycine Airman 42 passar här!
Här på två Sinn-gummin.
Måste köpa ett vitt gummi känner jag.