eNielsen
Guld
Ska kolla på det. Tack!Mmm... Tänker mig nästan ett ännu enklare och mörkare "inflottat" och vattenskadat läder, typ slitet, mögligt grå-brun-svart cordovan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska kolla på det. Tack!Mmm... Tänker mig nästan ett ännu enklare och mörkare "inflottat" och vattenskadat läder, typ slitet, mögligt grå-brun-svart cordovan.
Ja dom är snarlika i alla fall, tycker den ledade delen ser lite annorlunda ut men det kan vara vinkeln på fotot som lurar lite. Var mest nyfiken på vilka modeller dessa länkar kom med, Seiko släppte ju en jäkla massa olika modeller med samma boett form.Ser väl typ ut att vara lika?
Jag gillar ju länk, tycker att dessa militär ur och även andra med just svart boett gör sig bra på bonklip. Dessa kom väl ofta på bonklip också, annars håller jag med @theargonaut ett skitigt, slitet enkelt läderband skulle vara snyggt. Gillar när det ser autentiskt ut.Har svårt att bestämma mig mellan Bonklip eller läder på denna. Vilken föredrar ni? Eller kanske finns det något helt annat som jag borde testa?
Grått, grönt eller naturfärgat svinläder.Förslag? Viklås så får väl bli MTM. Funderar på något grått.
Grått tror jag blir bra, kalla färger hursom. Det som sitter på nu tycker jag avviker för mycket i stil/era och värme, det är ju ett kvartsur i en titanboett! Tyckte dock det brunorangea originallädret var fint. Hade nog kikat på Delugs epsom slim-varianterna inte minst för tunnheten och flexibiliteten. Är förövrigt förälskad i modellen och har bestämt mig för att skaffa en själv.
Ett första test på grått.Grått, grönt eller naturfärgat svinläder.
Ett första test på grått.
Tycker bonklip passar bra på dessa faktiskt. Inte alla som gillar det dockNågra tips på schyssta band till en Omega Officer?
Antar att nato är som att svära i kyrkan?
Enligt skjutmåttet är det 16mm som gäller.
Tror dessa hade passat bra. https://klocksnack.se/threads/nos-ostoppad-gris-19mm-18mm-16mm.151849/
Tack för tips! Vad säger du @grodslukarenx, haru 19mmTror dessa hade passat bra. https://klocksnack.se/threads/nos-ostoppad-gris-19mm-18mm-16mm.151849/
Jo, tror det finns nåt enstaka kvar!Tack för tips! Vad säger du @grodslukarenx, haru 19mm
PMJo, tror det finns nåt enstaka kvar!
Bespoke. Går att göra för typ samma pengar via exv. Torre StrapsHur söker jag för att hitta klockband UTAN dessa två? Har deployement clasp på min Cartier. “Watch strap for deployment clasp” kom jag inte så långt på…
Tack! Skrev till honom (?) på instagram.Bespoke. Går att göra för typ samma pengar via exv. Torre Straps
Gott, bra kille!Tack! Skrev till honom (?) på instagram.
Grönt eller grått, vill gärna ha lite färg. Vad skulle ni välja?
Där har du väl svaret på din frågaGrönt eller grått, vill gärna ha lite färg. Vad skulle ni välja?
Fick även svar från molequin att de kunde göra nu för 25 euro över baspriset!Gott, bra kille!
Bubblare?Bubblare, men till ljusa tavlor där det i övrigt inte händer så mycket kan gult eller okra funka.
Bubblare?
Tror gult inte skulle passa så bra med min garderob.
Tack för svar!
Tack, har för stunden bara råd med ett armband till den så blev lite beslutsångest. Men okra verkar intressant.Lät som du tänkte antingen grönt eller grått, så jag kastade in ett förslag till (en bubblare). Ibland är det bra att testa kliva utanför sin comfort zone.
Blidde nice!Tror dessa hade passat bra. https://klocksnack.se/threads/nos-ostoppad-gris-19mm-18mm-16mm.151849/
Snyggare än så blir det nog inte!
@grodslukarenx