Någon som har tips på lämplig länk till denna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shark Mesh?Någon som har tips på lämplig länk till denna?
Skulle helst vilja ha en länk utan raka ändar.Shark Mesh?
Blev oväntat helt såld när jag såg @Cabooz gula City med nitat oyster på en GTG. Aldrig varit speciell fan av boett-typen men det blev fruktansvärt bra.Skulle helst vilja ha en länk utan raka ändar.
Har en Darwil med original oysterlänk. Tycker det är en klockren komboBlev oväntat helt såld när jag såg @Cabooz gula City med nitat oyster på en GTG. Aldrig varit speciell fan av boett-typen men det blev fruktansvärt bra.
Oyster? Finns GF på 12mm:Söker kool länk till min JLC DuoPlan. Bandinfästningen är 12 mm och länken måste vara typ så bred hela vägen. Har inte riktigt koll på hur breda dam-GF är tex.
Ser helt perfekt ut, får se om det finns några till salu!
Vilken storlek?Har en Darwil med original oysterlänk. Tycker det är en klockren kombo
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/post-2882276
Jag har en NOS 11.8mm med breda bitar liggandes. Har dock inte så bra koll på vad priserna ligger på. Ursäkta dåliga bilder..Ser helt perfekt ut, får se om det finns några till salu!
Lite blandat. En på 18mm tror jag och några på 14mm. Kan mäta igenom om du sitter på ett lager?Vilken storlek?
Citerade visst fel inlägg, syftade på din fråga om open end..
Nja alltså tänkte mest tipsa, fast visst har nog ett par över om du vill. Flest 16 mm men åtminstone ett svart 18 mm jag aldrig använder. Kan kika. Dra ett pm om du vill!Lite blandat. En på 18mm tror jag och några på 14mm. Kan mäta igenom om du sitter på ett lager?
Nos gf med flex?Söker kool länk till min JLC DuoPlan. Bandinfästningen är 12 mm och länken måste vara typ så bred hela vägen. Har inte riktigt koll på hur breda dam-GF är tex.
Typ, men ingen vet vad de skall kosta. Har iofs inget emot om den skulle vara använd heller. Tror oyster passar den väl.Nos gf med flex?
Är iofs 18mm, men 12 i kroppen.Typ, men ingen vet vad de skall kosta. Har iofs inget emot om den skulle vara använd heller. Tror oyster passar den väl.
Det där blev ju riktigt snyggt!Tack alla som engagerade sig i min jakt! Tror jag hittade hem, fler bilder kommer framöver. Gay Freres stretch oyster 12 mm i lagom brukat skick:
Vad kör du för band här @Corgi ?2022 har inte bjudit på jättemånga vintage-keepers. En del Seamasters har kommit och gått, likaså några loppisfynd. Tycks inte hitta ”min” Seamaster . Behållit ett par med servicebehov som jag står och väger om de ska få en resurrection. Mycket konsolidering, band, puts och det vanliga piffandet. Fast jo, en är jag väldigt fäst vid och det är Eternan.
Läckert!Tack alla som engagerade sig i min jakt! Tror jag hittade hem, fler bilder kommer framöver. Gay Freres stretch oyster 12 mm i lagom brukat skick:
Vad kör du för band här @Corgi ?
Tack alla som engagerade sig i min jakt! Tror jag hittade hem, fler bilder kommer framöver. Gay Freres stretch oyster 12 mm i lagom brukat skick:
Bästa jag sett på länge!Tack alla som engagerade sig i min jakt! Tror jag hittade hem, fler bilder kommer framöver. Gay Freres stretch oyster 12 mm i lagom brukat skick:
Bra val. Många av de lite enklare banden kan man öppna då de endast är ihoplimmade. Blir inte lika tjocka som oken ended. Gjort på flertalet.Vad tror vi om den här, jag tänker gris med söm på sidorna.
Tänker lite åt det här hållet.
Men har gått bet på att hitta med open ends, 18mm är det vi ska ha. Nån som vet var man hitta eller har till salu? Andra tips på band med öppna ändar tas också gärna emot...
Bra tips, ska kolla om jag hittar nått som bara är limmat. Är ju också en fördel om det blir lite tunnare så det sitter tightare mot handleden.Bra val. Många av de lite enklare banden kan man öppna då de endast är ihoplimmade. Blir inte lika tjocka som oken ended. Gjort på flertalet.
Om du hittar ett brukar limmet lossna om man värmer på det.Bra tips, ska kolla om jag hittar nått som bara är limmat. Är ju också en fördel om det blir lite tunnare så det sitter tightare mot handleden.