Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade tänkt att lägga upp den i auktionstipstråden men räknade med att du och ev. någon ytterligare på forumet redan hade koll på den
Tkr det är en onödig tråd imhoHade tänkt att lägga upp den i auktionstipstråden men räknade med att du och ev. någon ytterligare på forumet redan hade koll på den
Vad slutade den på?
Kolla BCF-auktionstråden!Glömde bort annonsen och fick ingen notis av eBay föränn efter att auktionen var slut
Har span på denKolla BCF-auktionstråden!
Ja den tråden är mest av ondo även om den ibland är bra... Man kan ju lixom räkna kallt med att några intresserade redan hittat ett objekt på nätet. Ser auktioner lite som ett spel, där den som kollar flest siter och är mest påläst kan göra bäst. Att tipsa så alla vet om en given auktion är lite som att förstöra det övertag vissa har jobbat för.Hade tänkt att lägga upp den i auktionstipstråden men räknade med att du och ev. någon ytterligare på forumet redan hade koll på den
Vad slutade den på?
Håller med dig i allt och tror aldrig det dykt upp något intressant som jag inte redan hade koll på. Glömde du bort den eller tyckte du smärtgränsen var nådd? Har för mig att den låg i det prishärandet även under gårdagen.Ja den tråden är mest av ondo även om den ibland är bra... Man kan ju lixom räkna kallt med att några intresserade redan hittat ett objekt på nätet. Ser auktioner lite som ett spel, där den som kollar flest siter och är mest påläst kan göra bäst. Att tipsa så alla vet om en given auktion är lite som att förstöra det övertag vissa har jobbat för.
Som sagt har den väl varit bra också men mest dålig för mig...
Klockan gick för skrattretande 10500 ex avg.
Glömde...Håller med dig i allt och tror aldrig det dykt upp något intressant som jag inte redan hade koll på. Glömde du bort den eller tyckte du smärtgränsen var nådd? Har för mig att den låg i det prishärandet även under gårdagen.
oohh noos!
The thing with these vintage movements like Excelsior Park is that don't corrode
theyre actually pated in materials like Silver and rhodium.. wheels are gold!
so no corrosion
Minns en auktion som du glömde... Jag satt där och tittade medan buden sakta trillade in till en helt orimlig nivå och tänkte att nu får Grafton en snorball klocka till ett bra pris. Men icke, han glömde, trots att han sagt åt hela KS att hålla sig borta...Man vet liksom inte om man ska lajka de här inläggen eller inte...
Man kan tröstlajkaMan vet liksom inte om man ska lajka de här inläggen eller inte...
Rub it in, mate... Att be folk hålla sig undan här är ju för övrigt som att be folk att inte titta på en trafikolycka. Klockan kneps ju också mycket riktigt av en glad KS:are.Minns en auktion som du glömde... Jag satt där och tittade medan buden sakta trillade in till en helt orimlig nivå och tänkte att nu får Grafton en snorball klocka till ett bra pris. Men icke, han glömde, trots att han sagt åt hela KS att hålla sig borta...
Tror inte du behöver vara allt för ledsen för visst ser tavlan sned ut, eller är det länken som sitter snett bara?Förlorade nyss auktionen på denna under sista minuten. Var på väg att ta hem den för 2200
Inte längre...
Överbjuden i salen..
Auktionen var ju online med rörlig bild och allt. Du har inget att skylla påÖverbjuden i salen..
Lägg av, sedan när kör man så? Det är ju skitbra, då kommer jag helt ändra på mitt sätt att bjuda på dessa auktioner.Auktionen var ju online med rörlig bild och allt. Du har inget att skylla på
Det är mer än ett år sen de började med det.Lägg av, sedan när kör man så?
Jag trodde man var tvungen att sitta i sal eller ringa in för budgivning efter kl 13