Glömde denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd! Den var svincool. Thomasstockholm som vann, finns han på KS måntro? Han är med i varenda auktion jag ser på Tratten!Glömde denna
Ouch den var riktigt cool juh.Glömde denna
@thomastheswede ? @TomasBStockholm ?Synd! Den var svincool. Thomasstockholm som vann, finns han på KS måntro? Han är med i varenda auktion jag ser på Tratten!
AjajajajGlömde denna
Verkligen..Ajajajaj
Hade också den på min lista men var iväg och träna vid den tiden så den missadesGlömde denna
Kromad boett?Hade också den på min lista men var iväg och träna vid den tiden så den missades
Trodde den skulle sluta runt det dubbla så detta var lite surt...
Tror du det?Kromad boett?
Stål.Kromad boett?
Det var en fråga, tyckte 7k lät billigt för 38mm stålTror du det?
Har haft en lejon chrono för några år sedan och den var åtminstone i stål.
Tråkig miss!
Verkligen. Trodde den skulle landa kring tio, men det här var ju allt för billigt.Det var en fråga, tyckte 7k lät billigt för 38mm stål
Tråkig miss!
Synda att du missade! Troligen samma boett som min Belca-Sport på den. Var en hel del vintage som gick ganska billigt på tradera igår. Nära till jul och ganska många intressanta objekt samtidigt höll nog nere priset.Glömde denna
Men asså... Under radarn trodde jag hade varit 1k... Vad i hela?Satt och hoppades denna skulle gå under radarn...
borgel(?), breguet och blånerat och i fint skick... Kostar väl pengar numera. Hade ju samma modell tidigare, men i helt annat utförande - gav 800. Hade hoppats på att kunna landa denna <2000.Men asså... Under radarn trodde jag hade varit 1k... Vad i hela?
Sjukt, är väl ett manuellt verk med?Satt och hoppades denna skulle gå under radarn...
Yep.Sjukt, är väl ett manuellt verk med?
Jätteknasig, annorlunda och väldigt cool!
Lite kan du gråta tycker jag. Ok pris, även om tavlan såg ut att ha sett sina bästa dar. Cool variant på duoplan!
Fan, glömde den där helt - hade den i listan..Denna gick väl alldeles för billigt?
Hur ser du det?Fan, glömde den där helt - hade den i listan..
edit: De tog bort objektet, ingen som vann den till det priset.
Objektet är inte längre tillgängligt i appen, och utgångstiden var längre fram än idag om jag inte minns helt fel. Men, man vet aldrig.Hur ser du det?
För mig ser den tämligen såld ut.
Fan, glömde den där helt - hade den i listan..
edit: De tog bort objektet, ingen som vann den till det priset.
Hur ser du det?
För mig ser den tämligen såld ut.
Objektet är inte längre tillgängligt i appen, och utgångstiden var längre fram än idag om jag inte minns helt fel. Men, man vet aldrig.