Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir nog fin, var helt säker på att det var en genomslitning på bandhorn kl 4.30. Tror du kronan tappat sitt guldskal eller är den skarp som stål brukar vara?Rosé på stål. Boett i helt ok skick utan genomslitningar. Tavlan i trevligt skick - inte perfekt men jämn fin patina och fina roséspegelindex. Kronan som sagt stål så antar det är fel men med boettvätt, plexiputs och korrekt krona blir den nice!
Kan inte se ngn genomslitning. Kronan ganska matt så troligen sliten...? Ser samtidigt inga guldrester...Blir nog fin, var helt säker på att det var en genomslitning på bandhorn kl 4.30. Tror du kronan tappat sitt guldskal eller är den skarp som stål brukar vara?
Ser den matt ut låter det som hela skalet kan ha släppt. Är ju ingen beläggning utan ett skal som pressas på.Kan inte se ngn genomslitning. Kronan ganska matt så troligen sliten...? Ser samtidigt inga guldrester...
Ok då lärde jag mig ngt nytt! TackSer den matt ut låter det som hela skalet kan ha släppt. Är ju ingen beläggning utan ett skal som pressas på.
Inte riktigt vintage...
Men fan fan fan... Näst högsta budgivare....
Fan... Fattade inte den detaljen... Men strö salt bara...T Swiss T onyx är grejen.
Gick billigt.
Senaste jag såg med den tavlan gick för 170k
Hahah that salt i såren! Beklagar @ANALOGUE !T Swiss T onyx är grejen.
Gick billigt.
Denna i riktigt ärligt skick betingar nog lite mer t.om.
Fan... Fattade inte den detaljen... Men strö salt bara...
Dom sämsta affärerna är dom man aldrig gör...Inte riktigt vintage...
Men fan fan fan... Näst högsta budgivare....
Slutade på?T Swiss T onyx är grejen.
Gick billigt.
Denna i riktigt ärligt skick betingar nog lite mer t.om.
Knappt 130. Jag var två på typ 123. Var i valet och kvalet mellan de båda, nivåerna men fattade inte grejen med T Swiss T... Hade kanske inte räckt ändå såklart men ändå..Slutade på?
Oj det håller jag med om att det var ”billigt”, vart såldes den?Knappt 130. Jag var två på typ 123.
Servicebehov, naggat glas, inga tillbehör och halvrasslig länk. Utan T Swiss T detaljen är det inte direkt billigt. Sikö auktionerOj det håller jag med om att det var ”billigt”, vart såldes den?
Hade heller ingen koll på T swiss T detaljen men boetten ser bra, service och nytt glas är ju lätt fixar tänker jag. Länken var svår att se på denna bilden. Onyx är dyrt men fattar vad du menar!Servicebehov, naggat glas, inga tillbehör och halvrasslig länk. Utan T Swiss T detaljen är det inte direkt billigt. Sikö auktioner
Visst men 10k service så är det 140 typ. Länken fortfarande inte perfekt. Boetten ok men inte perfekt. Utan T Swiss T tror jag det hade varit i överkant men kan ha fel... Nu hade jag iaf onekligen fel och det suger.. Har haft dåligt flyt senaste tiden och förlorat allt stort...Hade heller ingen koll på T swiss T detaljen men boetten ser bra, service och nytt glas är ju lätt fixar tänker jag. Länken var svår att se på denna bilden. Onyx är dyrt men fattar vad du menar!
Visst men 10k service så är det 140 typ. Länken fortfarande inte perfekt. Boetten ok men inte perfekt. Utan T Swiss T tror jag det hade varit i överkant men kan ha fel... Nu hade jag iaf onekligen fel och det suger.. Har haft dåligt flyt senaste tiden och förlorat allt stort...
Ok. Denna förlust blir bara mer jobbig...Ingen förväntar sig perfekt, imho har ärligt bruksade dragit iväg då perfekt är orimligt dyrt.
Ah fan den där... Det är ju en rätt speciell modell. Värd lätt 100k. Synd...Hahah wajn wajn, nu är det min tur igen! Vafan hände här? Jag torskade iaf! Ibland är det onöjligt att veta vad det ska kosta innan auktionen är slut.
Hahahhaha damn u!Ah fan den där... Det är ju en rätt speciell modell. Värd lätt 100k. Synd...
Det är lite det som är poängen Vill man verkligen ha något tror jag på att tänka igenom sitt max ordentligt och lägga just det.Jag upplever att folk överlag har blivit väldiga taktiska i sin budgivning på Tradera. De flesta buden trillar in sista 20 sekunderna och många gånger kan priset fördubblas eller också hinner man inte med att ändra sitt maxbud.
Du skulle köpt minHahah wajn wajn, nu är det min tur igen! Vafan hände här? Jag torskade iaf! Ibland är det onöjligt att veta vad det ska kosta innan auktionen är slut.
Vet inte om det är något nytt men jag välkomnar att folk inte bara brakar på med sitt maxbud 7 dagar innan auktionsavslut, det gynnar ingen annan än säljaren.Jag upplever att folk överlag har blivit väldiga taktiska i sin budgivning på Tradera. De flesta buden trillar in sista 20 sekunderna och många gånger kan priset fördubblas eller också hinner man inte med att ändra sitt maxbud.
Exakt, men inte heller lägga sitt max själv förrän sista 20 sekunderna. Om du lägger ett högt bud sista 20, så är det kanske någon annan som sitter och ångrar varför denne inte lade ett högre bud.Det är lite det som är poängen Vill man verkligen ha något tror jag på att tänka igenom sitt max ordentligt och lägga just det.
Med all respekt så var skicket på tavlan på denna lite mer tilltalande men ja de är gruöymma!Du skulle köpt min
Jo sant, det är egentligen bara dumt att visa sina kort för tidigt och ge folk tid att tänka efter och arbeta upp en rejäl FoMO...Vet inte om det är något nytt men jag välkomnar att folk inte bara brakar på med sitt maxbud 7 dagar innan auktionsavslut, det gynnar ingen annan än säljaren.
Exakt, men inte heller lägga sitt max själv förrän sista 20 sekunderna. Om du lägger ett högt bud sista 20, så är det kanske någon annan som sitter och ångrar varför denne inte lade ett högre bud.
Så har de varit i flera år.Jag upplever att folk överlag har blivit väldiga taktiska i sin budgivning på Tradera. De flesta buden trillar in sista 20 sekunderna och många gånger kan priset fördubblas eller också hinner man inte med att ändra sitt maxbud.