Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, den hade jag missat helt. Om någon här köpte kan de skicka ett PM till mig också...Hade glömt kolla upp modellen och snålade därför och hade näst bästa bud vid avslut.
Ångrar mig redan som fan...
34mm?Hade glömt kolla upp modellen och snålade därför och hade näst bästa bud vid avslut.
3 cm enligt säljaren. Gissar på att det är en herrmodell men vore skönt om det vore en damklocka.
Ja, precis. Tror det är som du säger och briljanter på det...Nej, den hade jag missat helt. Om någon här köpte kan de skicka ett PM till mig också...
Tror dessa är titan och palladium?
De är väl 32 mm om de har datum, men vi kan låtsas att det var dammodellen.3 cm enligt säljaren. Gissar på att det är en herrmodell men vore skönt om det vore en damklocka.
Ja, precis. Tror det är som du säger och briljanter på det...
OkDe är väl 32 mm om de har datum, men vi kan låtsas att det var dammodellen.
Med och utan krona skulle jag tro. Min Day date i guld ör 32 och jumbon i titan/guld är dryga 39 mm.
T o m jag blev tårögd.Hade glömt kolla upp modellen och snålade därför och hade näst bästa bud vid avslut.
Så tuffa! Men en riktig riskfaktor med service på dem där.De här hade jag span på senast igår men missade helt idag, glömde totalt bort.. Semesterhjärna..
https://m.lauritz.com/sv/auktion/to-zodiac-sae-wolf-herreure-2/i5399645
Gillar också dem, är problemet komplicerade verk, kvalitetsproblem eller brist på delar?Så tuffa! Men en riktig riskfaktor med service på dem där.
Tror inte det ska vara något exceptionellt (läs: extremfall) även om de inte vimlar av dem direkt.. Men jag är inte närmare insattGillar också dem, är problemet komplicerade verk, kvalitetsproblem eller brist på delar?
Gillar också dem, är problemet komplicerade verk, kvalitetsproblem eller brist på delar?
Är nog inte speciellt svårt egentligen.Tror inte det ska vara något exceptionellt (läs: extremfall) även om de inte vimlar av dem direkt.. Men jag är inte närmare insatt
@marconimotet kommer sälja en sådan i mkt bättre skick så inget att hänga läpp överDe här hade jag span på senast igår men missade helt idag, glömde totalt bort.. Semesterhjärna..
De här hade jag span på senast igår men missade helt idag, glömde totalt bort.. Semesterhjärna..
Stämmer bra det. Solvik, skicka ett PM om du är intresserad@marconimotet kommer sälja en sådan i mkt bättre skick så inget att hänga läpp över
Härlig, tack!
Nää var det båda uren för det priset? Shit. Fläckarna på tavlan hade man nog kunnat förbättra lite ser det ut som. Jag har servat min Sea Wolf utan problem. Kan inte exakt vilka batcher som har vilka kalibrar men inte alla verk är omöjliga med reservdelar.De här hade jag span på senast igår men missade helt idag, glömde totalt bort.. Semesterhjärna..
Yes inkl. lite tillbehör, en av boxarna skadad dock.. Oklart om ytterligare en länk men förmodligen endast länkdelar.Nää var det båda uren för det priset? Shit. Fläckarna på tavlan hade man nog kunnat förbättra lite ser det ut som. Jag har servat min Sea Wolf utan problem. Kan inte exakt vilka batcher som har vilka kalibrar men inte alla verk är omöjliga med reservdelar.
Tack för visarna @MOL ! Visarnas ton var mycket bättre än på auktionsbilden .
Borde budat mer för att ha reservdelar. Visarna var dock något annorlunda från referensobjektet...
Ser vass ut!
Jag kan inte Rolex men extra cool iom meshet, ändes billigt eller? Såg nu at det var typ 30%+ commision vilket sålart gör lite
Är det original Rolexlänk?
Yes, ska det vara och den såg fin ut.Är det original Rolexlänk?
Riktigt rolig var den iaf..
Ja det gör den verkligen.. men ändå 30% är rätt saftigt slag, sen är väl inte kronan helt super heller... med det sagt...rolig klocka.Yes, ska det vara och den såg fin ut.