• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden där vi gråter ut över missade auktioner

Hade glömt kolla upp modellen och snålade därför och hade näst bästa bud vid avslut. :(

Ångrar mig redan som fan...
Screenshot_20190803-204554_Tradera.jpg
Screenshot_20190803-204749_Tradera.jpg

Jo jag vet, garanterat projektartat. Även om beskrivningen var att den oranga föreföll nyservad... Iofs hade tavlan skador som inte riktigt framgick av bilderna heller så absolut, oklart läge. Men sånt brukar ju också avspegla sig i priset också. Jag hade chansat för aktuellt pris. Och sen länken...:hungry:
@eriksson850

Gillar också dem, är problemet komplicerade verk, kvalitetsproblem eller brist på delar?
Tror inte det ska vara något exceptionellt (läs: extremfall) även om de inte vimlar av dem direkt.. Men jag är inte närmare insatt:)
Är nog inte speciellt svårt egentligen.
Men ett In-house verk med dåligt utbud av reservdelar. Speciellt något minutrör som är i stort sett omöjligt att få tag på och som är en akilleshäl och ofta slits ut.

För den slanten hade dock jag också gärna chansat. @Solvik :)

Nää :( var det båda uren för det priset? Shit. Fläckarna på tavlan hade man nog kunnat förbättra lite ser det ut som. Jag har servat min Sea Wolf utan problem. Kan inte exakt vilka batcher som har vilka kalibrar men inte alla verk är omöjliga med reservdelar.
Yes inkl. lite tillbehör, en av boxarna skadad dock.. Oklart om ytterligare en länk men förmodligen endast länkdelar.

Riktigt dålig kväll ikväll. Två missade jag pga blev distraherad och var tvungen att vara artig på annat håll, den tredje snålade jag ur på :(

Bilagor

• Screenshot_20190816_224729_com.qxl.Client.jpg
    Screenshot_20190816_224729_com.qxl.Client.jpg
    52.7 KB · Visningar: 11
  • Screenshot_20190816_224723_com.qxl.Client.jpg
    Screenshot_20190816_224723_com.qxl.Client.jpg
    55.3 KB · Visningar: 10
  • Screenshot_20190816_224717_com.qxl.Client.jpg
    Screenshot_20190816_224717_com.qxl.Client.jpg
    48 KB · Visningar: 11
Tillbaka
Topp