Hade varit med längre... Passat bra med mina guldbananer.Var med länge...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit med längre... Passat bra med mina guldbananer.Var med länge...
Tuff klocka och coolt bandJamen, hur kunde jag glömma bort den här? Superfin Seamaster 600 med svart (!) guilloche-tavla. Hoppas någon här plockade hem den!
https://auctionet.com/1320316-omega...turerad-urtavla-cal-611-manuell-stal-1960-tal
Ja, någon borde vara riktigt nöjd nu!Tuff klocka och coolt band
SurtAmenvafan! Vet att jag skambudade en aning men jag ville ju så gärna ha en vit manuell att matcha min svarta bumper med. Yin och yang liksom...
https://www.tradera.com/item/341996/395245106/mido-multifort-
Äh, jag får skylla mig själv. Uppenbarligen var jag inte beredd att betala rådande marknadspris för den. Har före detta din vita också, även om den inte är samtida med den svarta.
Kostade?Var för snål och blev överbjuden i sista sek. Fan också.
Runt 16 KKostade?
Okej då hade jag inte mått så dåligt över att fega ur, är väl rätt stor chansning om det där var den bästa bilden!Runt 16 K
Stor risk, fortfarande mycket pengar för en klocka med servicebehov och dassiga bilder. Men den mäter 40 mm så 16 K är fortfarande ett väldigt bra pris. Ångrar att jag inte gick på hårdare.Okej då hade jag inte mått så dåligt över att fega ur, är väl rätt stor chansning om det där var den bästa bilden!
Finns ju i 36mm och 40mm ish.. Är det 40mm så kommer jag kalla dig snåååålis fr.o.m. nuVar för snål och blev överbjuden i sista sek. Fan också.
Den är 40 mm. I know Men höjde budet med rätt många tusenlappar med 2 sek kvar. Vet inte riktigt vad jag tänkte.Finns ju i 36mm och 40mm ish.. Är det 40mm så kommer jag kalla dig snåååålis fr.o.m. nu
Alltid svårt det där. Såg nu oxå att det bara stod "Dive" å då e den 40 ja dem e nice men blir ofta dyra. Du hittar en annan!Den är 40 mm. I know Men höjde budet med rätt många tusenlappar med 2 sek kvar. Vet inte riktigt vad jag tänkte.
Jo, precis det var så jag slöt mig till att den är 40 mm. Ja, det är ju ändå jakten som är halva nöjetAlltid svårt det där. Såg nu oxå att det bara stod "Dive" å då e den 40 ja dem e nice men blir ofta dyra. Du hittar en annan!
Rätt lik min. 35mm. 12.68z å allt?Hoppas verkligen någon här fick denna då jag glömde...
Vet inte verk men ser ut att vara i mkt bra skick så stort grattis till den som knep ett fyndRätt lik min. 35mm. 12.68z å allt?
Kollade oxå men svårt att hitta ett nytt index kl 10?Gråter inga floder men liite sugen var jag allt! Missade (glömde) den men kanske var lika bra när allt kommer omkring..
https://www.tradera.com/item/1917/4...anisk-chronograph-herr-klocka-#view-item-main
Min första känsla var att nytt index i sig inte borde vara omöjligt men att få det bra? Såg skadad ut i anslutning också? Vi säger att det nog var rätt att låta den gå..Kollade oxå men svårt att hitta ett nytt index kl 10?
Vad gick dom för? Den nedre sporten är ju inget speciellt, rätt tråkig storlek också.Kan någon snälla såga dessa? Glömde att höja mitt maxbud så missade dem mig 10£... Trycket på den nedre måste ju vara snett? Och den första ser ju onekligen lite kladdig ut, riktiga rishögar helt enkelt...
Är väl rätt eftertraktade utomlands pga index och case dock?Vad gick dom för? Den nedre sporten är ju inget speciellt, rätt tråkig storlek också.
210£ + provision vilket jag i alla fall anser vara ett kapVad gick dom för? Den nedre sporten är ju inget speciellt, rätt tråkig storlek också.
Tror tyvärr det är som du säger den blir väl inte direkt lika dyr som en 35mm eller vad de större storlekarna ligger på men den är nog inte heller helt dödÄr väl rätt eftertraktade utomlands pga index och case dock?
Asiaterna älskar de där känns det som, iaf av min insta att döma.Tror tyvärr det är som du säger den blir väl inte direkt lika dyr som en 35mm eller vad de större storlekarna ligger på men den är nog inte heller helt död